مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان گفت: صندوق احیاء، ۳ بنای تاریخی استان را برای واگذاری به بخش خصوصی به مزایده گذاشت.

۳ بنای تاریخی گلستان به بخش خصوصی واگذار می‌شود
به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، احمد تجری مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان گفت:صندوق توسعه صنایع دستی و فرش دستباف و احیاء و بهره برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی، در تازه‌ترین دور از مزایده ها، ۳ بنای تاریخی استان گلستان را به مزایده گذاشت.

او ادامه داد: این بناها، شامل خانه فاطمی گرگان، خانه میرشهیدی گرگان و حمام عروج رامیان به منظور احیاء، مرمت و واگذاری حق بهره برداری به مدت معین به مزایده گذاشته شد.

تجری از واجدین صلاحیت خواست: از تاریخ نشر آگهی، اسناد مزایده را از دبیرخانه، کمیسیون مزایده، صندوق احیاء به نشانی تهران، میدان بهارستان، خیابان اکباتان ،عمارت مسعودیه ، ساختمان صندوق احیاء و شماره تلفن ۰۲۱- ۳۳۹۹۲۰۱۶-۱۷ یا پایگاه اینترنتی صندوق احیاء و یا پایگاه ملی اطلاع‌رسانی مناقصات دریافت کنند.

اوگفت: درخواست کنندگان، حداکثر تا ساعت ۱۶ روز دوشنبه مورخ ۹۹/۹/۱۷ مدارک مربوطه را تکمیل و نسبت به تحویل پاکت ها به دبیرخانه اقدام و رسید دریافت کنند.

این مقام مسئول گفت: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.chre.ir مراجعه کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار