ملک شاهکوهی گفت: با طرح «۱۷ ربیع» به منظور کنترل بازار و طرح «حاج قاسم سلیمانی» به منظور شناسایی زودهنگام بیماران نسبت به مقابله و پیشگیری از کرونا و کاهش آلام و مشکلات مردم وارد عمل شدیم.

تشریح اقدام سپاه و بسیج گلستان برای مقابله با کرونا/ به کارگیری بیش از ۱۱ هزار گروه جهادی در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، سردار «علی ملک شاهکوهی» صبح امروز (چهارشنبه 5 آذر) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: سه هزار و 500 پروژه با اعتبار 230 میلیارد تومان توسط بسیج در طول چهل سال گذشته در سطح استان گلستان اجرایی شده است.

 

فرمانده سپاه نینوا گلستان بیان کرد: دو هزار و 45 واحد مسکونی با اعتبار 30 میلیارد تومان در سیل سال 98 توسط بسیج ساخته شد و همچنین علاوه بر آن لایروبی رودخانه ها نیز از سوی بسیجیان انجام شد.

 

ملک شاهکوهی یادآور شد: بسیجیان ما از ابتدای شیوع ویروس کرونا 806 هزار ماسک بین نیازمندان توزیع کردند و در کارگاه های تولید ماسک و گان توانستیم بخشی از نیازهای جامعه را برطرف کنیم و همچنین تولید 60 هزار گان و توزیع 276 هزار بسته معیشتی از دیگر اقدامات ما در ایام کرونا بود.

 

وی یادآور شد: در ایام کرونا  65 هزار نفر بسیجی در قالب 11 هزار و 471 گروه جهادی نسبت به توزیع غذای گرم اقدام کردند.

 

فرمانده سپاه نینوا گلستان به طرح 17 ربیع اشاره کرد و گفت: این طرح به منظور ساماندهی وضعیت بازار و جلوگیری از افزایش قیمت بی رویه کالا با همکاری اصناف، اتحادیه ها، نیروی انتظامی و غیره است و در قالب این طرح به شناسایی انبارهای احتکاری اقدام می کنیم.

 

ملک شاهکوهی ابراز داشت: مردم می توانند با مرکز 114 سازمان اطلاعات سپاه تماس بگیرد و انبارهای متخلف را معرفی کنند و کالاهایی که در انبارها کشف می شود بین مردم توزیع می شود و تقریبا کار آغاز شده و امیدواریم شاهد ثباتی در وضعیت بازار باشیم.

 

وی  به اجرای طرح «شهید سلیمانی» برای مقابله کرونا اشاره کرد و افزود: براساس توافق نامه وزارت بهداشت و درمان با اجرای این طرح به دنبال آن هستیم که بتوانیم خانواده و محله ها را در برابر کرونا مقاوم کنیم و با شعار «هر خانواده یک پایگاه مقاومت» نسبت به اجرای این طرح اقدام کردیم.

 

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: این طرح در قالب گروه جهادی و همکاری خانه بهداشت، دهیاری ها و شورای محل برگزار می شود و قبل از اینکه بیمار به بیمارستان مراجعه کند می تواند با سامانه 4030 تماس بگیرد و در قالب این طرح بسیجیان ما برای درمان این عزیزان اقدام می کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار