مسوول واحد خواهران بسیج رسانه استان گلستان از فراخوان «بسیج همدلی» در کمک مومنانه به نیازمندان آسیب‌دیده از ویروس کرونا با رمز «لبیک یا امام» در این استان خبر داد.

فراخوان «بسیج همدلی» با رمز «لبیک یا امام» در گلستان/ بانوان بسیج رسانه علیه کرونا بخط شدند

به گزارش گلستان ۲۴؛ زهره رجبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: بار دیگر در سایه «بسیج همدلی» با رمز «لبیک یا امام» و در راستای تحقق فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر «کمک مومنانه» به میدان می‌آئیم؛ و حالا «سهم بانوان رسانه گلستان در مقابله با کرونا» و نقش‌آفرینی این قشر فرهیخته در عرصه اقدام و عمل قطعا امیدآفرین خواهد بود.

وی سهم هر بانوی فعال مجازی و رسانه‌ای را در کمک مومنانه به نیازمندان را بسیار مهم خواند و تصریح کرد: هر یک از بانوان بسیجی فعال رسانه استان گلستان با هر ظرفیتی که دارند می‌توانند در این طرح شرکت کنند و قابلیت‌هایی که در زمینه خدمات رسانه‌ای و مطالبه‌گری، کمک به ترویج و شناسایی «هر خیّر؛ کمک به یک آسیب‌دیده کرونایی» را به منصه ظهور و بروز برسانند.

* مشاوره به خانواده بیماران کرونایی یکی از ابعاد کمک مومنانه

مسوول واحد خواهران بسیج رسانه استان گلستان بر لزوم مشاوره به خانواده بیماران کرونایی و خانواده درگذشتگان کووید19 تاکید کرد و این مهم را از دیگر ابعاد کمک مومنانه بسیج رسانه در این روزهای کرونایی برشمرد.

رجبی از بانوان بسیج رسانه استان خواست تا از طریق کمک‌های نقدی و غیرنقدی به کمک نیازمندان و آسیب‌دیدگان ایام کرونا در کاهش آلام افراد آسیب‌پذیر بشتابند.  

وی فعال‌سازی شبکه رسانه‌ای در توزیع سبد معیشتی را از دیگر موارد کمک مومنانه بسیج رسانه در لبیک به فرمان امام خامنه‌ای دانست و گفت: بانوان فعال فضای مجازی استان گلستان همواره و در همه عرصه‌ها با به میدان آوردن ظرفیت‌های متعدد در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش‌آفرین بوده و هستند و این بار نیز با بسیج همدلی یقینا اتفاقات خوبی برای مردم رقم خواهند زد.

* تجلیل از فعالان رسانه‌ای و مجازی تلاشگر در تحقق طرح «لبیک یا امام»

مسوول واحد خواهران بسیج رسانه استان گلستان افزود: بانوان مستعد هنرمند می‌توانند از طریق خیاطی، تولید ماسک، گان، ضدعفونی، بسته‌بندی و ... به یاری نیازمندان بیایند، کمک مومنانه این روزها تداعی‌کننده افتخارات هشت سال همدلی در دفاع مقدس است که بانوان دوشادوش مردان به اعتلای این نظام دینی کمک کردند.

رجبی با بیان اینکه بانوان بسیجی در عرصه رسانه در انجام کارهای نیک‌پندارانه بدون ریا و کاملا خودجوش حتی بدون بولد کردن و رسانه‌ای کردن اقدامات خیرخواهانه به عرصه اقدام و عمل وارد شدند بر لزوم ترویج این روحیه جهادی و بسیجی در بطن جامعه به ویژه عرصه خدمتگزاران نظام تاکید کرد و این مهم را راهگشای بسیاری از مشکلات دانست.

وی با بیان اینکه فعالان رسانه‌ای و مجازی تلاشگر در تحقق طرح «لبیک یا امام» در سطح استان معرفی و از آنها تجلیل می‌شود، گفت: با هیچ قلم و زبانی نمی‌توان از شکوه مهربانی و همدلی تجلیل کرد اما هدف بسیج رسانه بانوان از این اتفاق ترویج روحیه مومنانه در آحاد جامعه است.  

رجبی افزود: خواهران فعال بسیج رسانه می‌توانند علاوه بر اعلام آمادگی در کمک‌های مومنانه مورد اشاره نسبت به ارائه ایده‌های خلاقانه در شکست کرونا مشارکت کنند تا به مدد الهی هر چه زودتر از شر این ویروس منحوس رهایی پیدا کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار