مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) گلستان گفت: چهارمین رزمایش همدلی و احسان برای 22 هزار خانواده نیازمند و همچنین آسیب‌دیده از بیماری کرونا در گلستان اجرا می‌شود.

22 هزار خانواده نیازمند در گلستان شناسایی شدند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس-لشکر سلیمانی‌ها - ویژه‌نامه هفته بزرگداشت بسیج: محمد مهدی سلمانزاده ظهر امروز در جلسه سرگروه‌های برگزاری چهارمین رزمایش همدلی و  احسان در گرگان اظهار کرد: تفکر و اندیشه بسیجی و جهادی تنها راه حل مشکلات و رفع معضلات کشور بوده و از این ثروت بزرگ و ذخیره الهی باید در جهت خدمت به مردم استفاده شود.
وی تصریح کرد: در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک به اقشار آسیب‌پذیر جامعه چهارمین رزمایش همدلی و احسان در گلستان اجرا می‌شود.
مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان خاطرنشان کرد: در راستای برگزاری این رزمایش ۲۲ هزار خانواده آسیب‌دیده از بیماری کرونا توسط ۱۰۰ گروه جهادی، سمن‌ها و یا موسسات خیریه در استان شناسایی شدند.
وی بیان کرد: در همین راستا ۲۲ هزار بسته معیشتی به این خانواده‌های آسیب‌دیده از بیماری کرونا توسط گروه های جهادی، سمن‌ها و موسسات خیریه در سراسر استان توزیع می‌شود.
سلمانزاده گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون علاوه بر تولید و توزیع ماسک ۳۵۰ هزار بسته مواد ضدعفونی‌کننده، ۱۲ هزار بسته کیف و لوازم‌التحریر، ۱۷ هزار بسته کالا، ۶۵ هزار بسته مواد پروتیئنی شامل گوشت قرمز، مرغ و ماهی و ۱۰۰ هزار پرس غذای گرم در حاشیه شهرها و مناطق آسیب‌پذیر و محروم گلستان توزیع شده و این اقدامات تا پایان ریشه‌کنی بیماری کرونا ادامه دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار