معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی با اشاره به اینکه ۲۴۰ هزار متقاضی طرح اقدام ملی مسکن تعیین‌تکلیف شدند گفت: ۶۰ هزار نفر واریزی نداشته اند که تا ۵ دی ماه در صورت عدم واریز، حذف می شوند.

حذف شدن برخی ها از طرح ملی مسکن

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمود محمودزاده در خصوص جزئیات تمدید مهلت آورده نقدی متقاضیان مسکن ملی تا ۵ دی‌ماه، گفت: کسانی که مدارک خود را تکمیل کردند و فقط مشکل تکمیل موجودی آنها باقی مانده بود باید تا ۳۰ آذرماه نسبت به تکمیل موجودی اولیه خود اقدام می‌کردند، که در تصمیمی تازه، مقرر شد تا جمعه شب، پنجم دیماه، نسبت به تکمیل وجه خود اقدام کنند.

 

معاون مسکن و ساختمان با تأکید بر اینکه فرصت تمدید شده تنها برای متقاضیانی است که مدارکشان تکمیل شده و آورده اولیه را واریز نکرده‌اند، افزود: حدود ۶۰ هزار نفر از متقاضیان مسکن ملی باقی مانده اند که نسبت به واریز اولیه وجه خود اقدام نکردند که این فرصت برای آنها تمدید شده است.

 

محمودزاده در خصوص جزئیات افتتاح حساب متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن، گفت: در طرح اقدام ملی مسکن که ۴۰۰ هزار واحد است، ۱۰۰ هزار واحد مربوط به بافت فرسوده است که این تعداد از واحدها آمارشان به شکل مجزا ارائه می‌شود. در خصوص ۳۰۰ هزار واحد مسکن ملی در سایر بافت‌ها تاکنون ۲۴۰ هزار نفر یا نسبت به افتتاح حساب خود اقدام کرده اند و یا اینکه جزو پروژه‌های مشارکتی بودند که زمین طرح اقدام ملی برای احداث واحدها مسکونی به آنها واگذار شده است. فقط ۶۰ هزار نفر از ۳۰۰ هزار نفر، هنوز وضعیت حساب آنها از نظر تکمیل و یا واریز کل وجه باقی مانده است که تا ۵ دی ماه در خصوص آنها تصمیم‌گیری نهایی خواهد شد.

وی یادآور شد: افرادی که تا ۵ دی ماه نسبت به واریز اولیه وجه اقدام ملی مسکن اقدام نکنند از لیست حذف می‌شوند.

 

محمودزاده اعلام کرد: هم‌اکنون ۱۶۰ هزار نفر در لیست ذخیره طرح اقدام ملی مسکن است که اگر بنا به دلایلی افرادی نسبت به واریز وجه اقدام نکنند لیست ذخیره جایگزین آنها خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار