رئیس مجمع نمایندگان استان گلستان:

رئیس مجمع نمایندگان استان گلستان گفت: به‌زودی بیمارستان‌های تامین اجتماعی حکیم جرجانی در گرگان و خاتم‌الانبیا(ص) در گنبدکاووس به دستگاه ام آر آی مجهز می‌شوند.

بیمارستان‌های تامین اجتماعی گرگان و گنبدکاووس به ام آر آی مجهز می‌شوند

به گزارش گلستان ۲۴؛ غلامعلی کوهساری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در جلسه مجمع نمایندگان استان و استاندار گلستان با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور، قول مساعد برای تجهیز بیمارستان‌های حکیم جرجانی گرگان و خاتم‌الانبیا(ص) گنبدکاووس به دستگاه ام آر آی گرفته شد.

وی بیان کرد: در این جلسه مشکلات مربوط به زمین درمانگاه تامین اجتماعی در شهرهای مینودشت، کلاله، گمیشان، بندرگز و رامیان نیز مطرح و تصمیمات مقتضی گرفته شد.

رئیس مجمع نمایندگان استان گلستان افزود: در این جلسه موضوعات مربوط به همسان‌سازی حقوق بازنشستگان، افزایش وام قرض‌الحسنه بازنشستگان تامین اجتماعی و بیمه قالی‌بافان، کارگران ساختمانی و رانندگان تاکسی نیز پیگیری شد. همچنین موضوع سرمایه‌گذاری سازمان تامین اجتماعی و بانک رفاه کشور در استان گلستان نیز در این جلسه مطرح شد.

کوهساری خاطرنشان کرد: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در این جلسه با جابه‌جایی و افزایش ساعت کار درمانگاه‌های تامین اجتماعی استان گلستان موافقت کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار