استاندار گلستان :

استاندار گلستان با اشاره به تاثیر گذاری مثبت طرح شهید سلیمانی در مقابله با کرونا گفت : بسیج از ابتدای کرونا پا به پای کادر درمان تلاش کرد .

تاثیر گذاری مثبت طرح شهید سلیمانی در راستای مقابله با ویروس کرونا / بسیج از ابتدای کرونا پابه پای کادر درمان تلاش کرد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما ؛ هادی حق شناس شامگاه گذشته در دیدار با رئیس بسیج جامعه پزشکی کشور در گرگان اظهار داشت : خدمات نیروهای بسیج در تمام عرصه ها در کشور و استان اثبات شده است.

حق شناس بیان داشت : همراهی بسیج در استان با جامعه پزشکی و کادر درمانی که منجر به کنترل شیوع ویروس کرونا شده, شایسته تقدیر است.

وی تصریح کرد : خوشبختانه طرح شهید سپهبد سلیمانی طرح با برکت و تاثیر گذاری در راستای مقابله با ویروس کرونا است.

استاندار گلستان خاطرشان ساخت :  از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا به امروز نیروهای بسیج پا به پای کادر درمان و تیم پزشکی در راستای انقطاع زنجیره انتقال تلاش کرده اند.

حق شناس با بیان اینکه گلستان پیش تر از تمام کشور مبادرت به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در اسفند ۹۸ کرد ، افزود : به دلیل اجرای محدودیت ها و رعایت مردم گلستان موج دو شیوع کرونای استان گلستان در تیر ماه و موج سوم در آذر به شدت موج اول نبود.

وی با اشاره به اینکه در ۷ ماه نسخت سال جاری میانگین فوتی های روزانه استان زیر ۱۰ نفر بوده است ، تاکید کرد : امیدواریم هرچه زودتر شاهد پایان شیوع کرونا در استان و کشور باشیم.

همچنین سردار علی ملک‌شاهکوهی در این نشست گفت : کاهش ۷۰ درصدی مرگ و میر در کشور نتیجه اجرای صحیح «طرح شهید سلیمانی» بود،

فرمانده سپاه نینوا گلستان اظهار کرد: کادر درمان امروز رزمندگان خط مقدم مبارزه با ویروس هستند و زبان از تقدیر و تشکر از آنان قاصر و ناتوان است.

وی تصریح کرد : برکت نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در اجرای این طرح مشهود است و انشاالله این روند کاهشی با همکاری بیشتر مردم ادامه خواهد داشت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار