مدیرکل گمرکات گلستان:

حسینی، مدیرکل گمرکات استان گلستان گفت: ماینر داران گلستانی سه هفته برای خوداظهاری و ثبت مشخصات هویتی خود و دستگاه‌شان مهلت دارند و این مهلت تمدید نمی‌شود.

ماینر داران گلستانی ۳ هفته مهلت خوداظهاری دارند

به گزارش گلستان ۲۴؛ سید ابراهیم حسینی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: بر اساس اعلام مسئولان گمرکات ایران دارندگان دستگاه‌ ماینر ( دستگاه‌های استخراج رمز ارز) گلستان به مدت سه هفته (تا پنجم بهمن) فرصت دارند تا مشخصات هویتی و دستگاه‌های ماینر خود را ثبت و حقوق و عوارض دولتی را در سامانه بهین‌یاب پرداخت کنند.

وی با تاکید بر اینکه این تاریخ قابل تمدید نیست، افزود: با توجه به ممنوعیت به‌کارگیری و نگهداری ماینر در مراکز بدون مجوز، دارندگان این دستگاه‌ می‌توانند حداکثر تا تاریخ پنجم بهمن نسبت به تعیین تکلیف دستگاه‌های خود اقدام کنند.

مدیرکل گمرکات استان گلستان با اشاره به اینکه سه روش برای تعیین تکلیف دستگاه ماینر وجود دارد، ادامه داد: روش اول دریافت جواز تأسیس برای فعالیت استخراج رمزارز در سامانه بهین‌یاب و استفاده از دستگاه‌ها در محل‌های مجاز است.

به گفته حسینی واگذاری دستگاه‌ها به ‌افراد دارای مجوز و صادرات دستگاه‌ها به خارج از کشور دو روش دیگر تعیین تکلیف دستگاه‌های ماینر است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار