حجت الاسلام ولی نژاد گفت: اندیشه انقلاب اسلامی فراتر از مرزها است و دنیا می تواند با تفکر انقلاب اسلامی با استکبار و ظلم مبارزه کند.

اندیشه انقلاب اسلامی فراتر از مرزها است/ آسیب دشمنان به انقلاب اسلامی از ناحیه نفوذ

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، حجت الاسلام «نورالله ولی نژاد» صبح امروز (یکشنبه 14 دی) در گفتگوی تحلیلی، تبینی با موضوع «بصیرت، استکبارستیزی و مقابله با نفوذ» اظهار کرد: دشمن همواره به دنبال توطئه و نفاق است و اگر نمی توانیم دست های دشمنان را ببینیم باید به کسی که نسبت به دشمن شناخت و آگاهی کامل دارد اعتماد کنیم.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: مقام معظم رهبری درک زیادی از دشمنان دارد و تمکین به کسی که در دیدبانی دشمن ایستاده است موضوعی است که ملت ایران آن را به خوبی در انقلاب اسلامی آموختند.

 

حجت الاسلام ولی نژاد با بیان اینکه در 9 دی مردم ما با بصیرت پا به میدان گذاشتند و بساط فتنه را جمع کردند، افزود: انقلاب اسلامی بر پایه اصولی استوار است و یکی از مولفه های آن استکبار ستیزی است و دلیل آن این است که در انقلاب اسلامی ملت ایران با رهبری امام (رحمه الله علیه) آمریکا را از کشور بیرون راند.

 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی نمی تواند از آرمان های خود دست بکشد چرا که دچار تغییر ماهیت می شود، افزود: شاه یکی از عوامل استکبار جهانی بود و مبنای انقلاب قطع دست دشمن از این سرزمین و انقلاب اسلامی است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان یادآور شد: اندیشه انقلاب اسلامی فراتر از مرزها است و دنیا می تواند با تفکر انقلاب اسلامی با استکبار و ظلم مبارزه کند.

 

حجت الاسلام ولی نژاد افزود: در مکتب اسلام به ما آموختند که در مسیر عزت بجنگیم حتی آنکه جان بدهیم و براساس این مکتب بود که ملت ایران با دست خالی در برابر طاغوت و استکبار ایستادگی کرد.

 

وی به تحقیر ملت ایران در دوران رژیم پهلوی اشاره کرد و گفت: مردم ایران در دنیا تنها ملتی بودند که در برابر ظلم و استکبار ایستاد و برای آن هزینه داد تا خودش برای سرنوشت کشور تصمیم بگیرد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان در انقلاب اسلامی از نفوذ دشمن آسیب دیدیم، تاکید کرد: دشمن در لباس دوست وارد می شود و دلسوزانه عمل می کند و باید مراقب نفوذ دشمنان انقلاب باشیم.

 

وی افزود: رهبری اندیشمند که در انقلاب اسلامی وجود دارد باعث شده که انقلاب به استحاله کشیده نشود و جلوی نفوذ دشمنان گرفته شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار