گوهری راد گفت: با توجه به تعطیلی رسمی۱۳ آبان، زنگ استکبار ستیزی در ۱۲ آبان در مدارس گلستان نواخته می شود.

زنگ استکبارستیزی ۱۲ آبان در مدارس نواخته می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «احسان گوهری راد» صبح امروز (دوشنبه 14 مهر) در نشست هم اندیشی و برنامه ریزی مراسم بزرگداشت روز 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار کرد: با توجه به تعطیلی 13 آبان ماه زنگ استبکارستیزی در مدارس در 12 آبان نواخته می شود.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان ادامه داد: نمایشگاه مدرسه انقلاب، آشنایی با دسیسه های آمریکا و تجلیل از دانش آموزان برتر از برنامه هایی است که برای 13 آبان در نظر گرفته شده است.

 

گوهری راد به استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای برنامه های گرامیداشت 13 ابان تاکید کرد و گفت: بخشی از برنامه ها باید در فضای مجازی برگزار شود و بیش از 300 هزار دانش آموز گلستانی در شبکه حضور دارند و می توانیم قبل از شروع کلاس درس به اهمیت این روز بپردازیم.

 

وی گفت: دو هزار و 500 مدیر مدرسه در سطح استان فعالیت می کنیم و همه این افراد به شبکه شاد دسترسی دارند و می توانیم به صورت آنلاین در برنامه ها به مناسبت این روز با این فرهنگیان ارتباط برقرار کنیم.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان تاکید کرد: پیشنهاد می شود هر محله یک پایگاه استکبارستیزی در نظر گرفته شود و در ورودی هر محله پرچم جمهوری اسلامی درب منازل نصب شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار