فرمانده سپاه نینوای گلستان با اشاره به خنثی سازی فتنه ۸۸ از سوی مردم گفت: ۹ دی، تجلی بصیرت مردم در گام اول انقلاب اسلامی بود که توانست فتنه ۸۸ را نقش برآب کند.

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از تسنیم از گرگان، سردار علی ملک شاهکوهی صبح امروز در نشست تحلیلی به مناسبت دهه بصیرت و میثاق با ولایت اظهار داشت: انقلاب اسلامی از ابتدای شکل گیری تاکنون همواره با فتنه‌ها و توطئه‌های بسیاری از سوی دشمنان مواجه بوده است.

وی گفت: در 42 سال گذشته نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران در برابر همه هجمه‌ها و توطئه‌ها ایستادگی کردند و توانستند با بصیرت و حضور بهنگام خود در صحنه‌های مختلف نقشه‌های دشمنان را به شکست بکشانند.

فرمانده سپاه نینوای استان با بیان اینکه نخبگان و فرهیختگان در جمعه نقش مهمی برای بصیرت افزایی دارند، خاطرنشان کرد: بصیرت ابزاری کلیدی است که در یک فضای مه آلود همچون یک قطب نما عمل می‌کند تا راه درست را پیدا کنیم و از مسیر منحرف نشویم.

وی ادامه داد: مسائل دینی و اعتقادی همچون قطب نما در زندگی ما عمل می‌کنند تا راه درست را پیدا کنیم و دچار انحرافی که خوارج را مقابل امام جامعه قرار داد، نشویم. وقتی فتنه شکل می‌گیرد آنقدر فضا غبارآلود می‌شود که به سختی می‌توان راه درست و حق را از باطل تشخیص داد؛ در این زمان فقط بصیرت است که راهگشا خواهد بود.

سردار ملک شاهکوهی اظهار داشت: اگر کسی لقمه حرام خورد سلاح بصیرتش را از دست می‌دهد همانگونه که عده‌ای واقعه عاشورا را رقم زدند و فرزند رسول خدا را به شهادت رساندند.

وی با بیان اینکه دشمنی‌ها و توطئه‌ها علیه ملت ایران هیچگاه تمام نخواهد شد، آن را ناشی از روح آزادی و استقلال طلبی مردم دانست و گفت: حماسه نهم دی ماه تجلی حقیقی بصیرت ملت بزرگ ایران در گام اول انقلاب اسلامی بود که توانست یکی از خطرناک‌ترین فتنه‌ها را خنثی کند.

فرمانده سپاه نینوای استان بیان داشت: هرچند نماد استکبار امروز رژیم آمریکاست اما باید بدانیم ریشه آن یهودی‌های صهیونیست هستند که معتقدند تمام بشریت باید در خدمت آنها باشند.

وی گفت: یکی از بزرگترین آرمان‌های انقلاب اسلامی استکبارستیزی است و امروز  نباید حزب و گرایش سیاسی افراد را ملاک سنجش قرار داد بلکه باید ببینیم فرد تا چه حد دغدغه مبارزه با استکبار را دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار