نماینده سابق شرق گلستان:

موفقیت انکارناپذیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انجام مأموریت های خطیر بویژه کمک در تقویت و پیروزی جبهه مقاومت و همچنین رویارویی با ترفندها و فتنه های بی شمار علیه انقلاب اسلامی موجب استیصال دشمنان وانجام توطئه های بی شمار ضد این نهاد مقدس از جمله اعمال تحریم های ناجوانمردانه علیه این مجموعه انقلابی شده است.به گزارش گلستان ۲۴ ؛

موفقیت های انکارناپذیر سپاه موجب استیصال دشمنان شده است

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ عبدالکریم رجبی نماینده سابق شرق گلستان در بیانیه ای روز پاسدار را به پاسداران این مرز و بوم تبریک گفت.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحم الرحیم

تاریخ پر فراز و نشیب جمهوری اسلامی مملو از صحنه هایی است که حضور به موقع نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موجب خنثی سازی آن فتنه ها و توطئه های داخلی و خارجی و ناکامی دشمنان ایران اسلامی شده است .

موفقیت انکارناپذیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انجام مأموریت های خطیر بویژه کمک در تقویت و پیروزی جبهه مقاومت و همچنین رویارویی با ترفندها و فتنه های بی شمار علیه انقلاب اسلامی موجب استیصال دشمنان وانجام توطئه های بی شمار ضد این نهاد مقدس از جمله اعمال تحریم های ناجوانمردانه علیه این مجموعه انقلابی شده است.

همین دشمنی ها و توطئه ها بیانگر حقانیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و درستی مسیری است که انتخاب کرده و دشمنی ها خللی در انجام وظایف این نهاد مقدس نداشته و نخواهد داشت.

تقارن مبارک ایام بزرگداشت روز ارتش با سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ،روز پاسدار و جانباز روحیه ایثار کارکنان این دو نهاد مقدس با تأسی از حضرت امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل(ع) و تأکید بر هم افزایی ، همدلی و یک لشکر الهی بودن سپاه و ارتش را فراهم کرده است.

بعد از گذشت ٣٩ سال از تصمیم حکیمانه امام راحل(ره) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار ارتش جمهوری اسلامی توانسته است خود را به عنوان سازمان نظامی مقتدر و تأثیرگذار و امنیت آفرین برای مردم و هراس ناک برای دشمن مطرح کند.

ظرفیت ها و آمادگیهای دفاعی امروز میهن اسلامی که در سایه تأسی به وصایای جاودان امام راحل(ره) و منویات مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا و هوشمندی و هوشیاری نیروهای مسلح در نقطه ای از کارآمدی مطمئن قرار دارد که هرگونه خطای راهبردی دشمن در ورود به تهدیدات و توطئه های عملی علیه جمهوری اسلامی را با پاسخ قاطع ،شدید و ویران کننده مواجه خواهد ساخت این حقیقتی است که سردمداران نظام سلطه و استکبار را وادار به اعتراف و اعلام شکست بکارگیری احتمالی گزینه نظامی علیه ایران کرده است.

اینجانب با تعظیم به مقام شامخ شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و جانبازان عزیز این روز فرخنده را به احاد رزمندگان و بسیجیان عزیز و خانواده معظم آنان تبریک عرض نموده و برای پاسداران عزیز در سایه الطاف الهی و در سایه هدایت و رهبری فرمانده کل قوا استحکام و صلابت روزافزون و قدرت آفرین در مقابل دشمنان خیره سر و ماجراجو را آرزو می کنم. 

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

عبدالکریم رجبی

نماینده سابق و دبیر کارگروه اقتصادی

مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار