استاندار گلستان:

استاندار گلستان گفت: امسال شاهد اقدامات بسیار خوبی از سوی جهاددانشگاهی واحد گلستان در زمینه‌های پژوهشی و همین‌طور برقراری ارتباطات مستمر و قوی با سایر دستگاه‌های استان بودیم.

اقدامات پژوهشی بسیار خوبی در جهاددانشگاهی گلستان انجام شده است

به گزارش گلستان ۲۴؛ هادی حق‌شناس در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: جهاددانشگاهی نهادی با چهل سال سابقه درخشان و دارای پتانسیل‌های فراوانی در زمینه‌های پژوهشی، آموزشی، فرهنگی و... است.

وی افزود: این نهاد انقلابی پل ارتباطی میان صنعت دانشگاه و بازار است و در طول چهل سال گذشته برای پیشرفت کشور در زمینه‌های مختلف گام‌های بلندی برداشته است.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: جهاددانشگاهی واحد استان گلستان به‌عنوان یک‌ مجموعه جوان و پرانرژی که از راه‌اندازی آن تنها ۱۱ سال می‌گذرد، توانسته در زمینه‌های پژوهشی، آموزشی، فرهنگی و... اقدامات مهم و تأثیرگذاری در استان انجام دهد.

حق‌شناس خاطرنشان کرد: با توجه به تنوع اقلیمی و آب‌ و هوایی در گلستان، اکثر گیاهان دارویی در این استان قابل کشت هستند. در همین راستا دهکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی که در شهرستان گالیکش به وسعت ۱۰ هکتار واقع شده، می‌تواند کار فرهنگ‌سازی در زمینه کشت، ترویج و استفاده از گیاهان دارویی را در میان مردم استان گلستان انجام دهد.

وی گفت: در سال جاری شاهد اقدامات بسیار خوبی از سوی جهاددانشگاهی واحد گلستان در زمینه‌های پژوهشی و همین‌طور برقراری ارتباطات مستمر و قوی با سایر دستگاه‌های استان بودیم که می‌تواند الگویی برای سایر نهادها و مجموعه‌های جوان باشد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار