نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس خبر داد

منتظری گفت: مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی گلستان تاکنون بالغ بر ۳۰ سازمان و وزارتخانه حضور یافته و در زمینه مشکلات استان رایزنی کرده است.

رایزنی با ۳۰ سازمان و وزارتخانه برای حل مشکلات گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «غلامرضا منتظری» صبح امروز (سه شنبه 16 دی) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: وقتی صحبت از شهید سلیمانی می شود باید نگاه خود را به چگونه زیستن شهید معطوف کرد، مکتب الفبای زندگی را پیشروی انسان تداعی می کند و لذا اگر می بینیم که سردار سلیمانی با شهادت شکوه بیشتری پیدا کرده باید به چگونه زیستن این شهید بپردازیم.

 

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی یکی از ویژگی های مکتب شهید سلیمانی را اخلاص و خداباوری برشمرد و ادامه داد: ولایتمداری از دیگر شاخصه بارز سردار سپهبد قاسم سلیمانی بود.

 

منتظری افزود: یکی دیگر از شاخصه های شهید سلیمانی استکبار ستیزی است او در برابر مظلومان با تمام تواضع برخورد می کند اما در برابر جبهه استکبار راست قامت و استوار بود.

 

وی گفت: دفتر زرین شهید سلیمانی را باید پیشروی خود باز کنیم و باید از سیره این شهید بزرگوار در زندگی درس بگیریم.

 

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی به انسجام مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان گلستان اشاره کرد و افزود: تجربه نشان داده است که اگر در کنار هم باشیم می توانیم گره ها و مشکلات بر سر راه توسعه استان را باز کنیم.

 

 

منتظری افزود: در مجمع نمایندگان مجلس خود را نسبت به جای جای استان مسئول می دانیم و از نگاه جزیره ای خودداری کردیم، اگر مشکل و دغدغه ای در مراوه تپه وجود داشته باشد هر هفت نمایندهمردم استان در مجلس شورای اسلامی پیگیر این موضوع خواهند بود.

 

وی به پیشگامی نمایندگان استان در ارتباط با دستگاه های اجرایی استان اشاره کرد و گفت: مجمع نمایندگان مجلس در شورای اسلامی تاکنون بالغ بر ۳۰ سازمان و وزارتخانه حضور یافته و در زمینه مشکلات استان رایزنی کرده است.  

 

 

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: سطح انتظار مردم از مجلس بسیار بالا است و همه دوست دارند که مشکلاتشان توسط مجلس حل شود، مقام معظم رهبری نیز مجلس یازدهم را  «مجلس امید و انتظار » نامیدند و قطعا این منویات مقام معظم رهبری در مجلس عملیاتی می شود ولی باید با روحیه جهادی همه نمایندگان مجلس فعالیت کنند.

 

منتظری افزود: اقتصاد و معیشت مردم و فرهنگ دو اولویت اصلی مجلس شورای اسلامی است، مجلس ترکیب امیدوار کننده ای دارد و جوانان نخبه مثل ستاره ای در این مجلس می درخشند و  متخصصان باتجربه به بار این  مجلس افزودند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار