رییس امور مهندسی شرکت گاز گلستان:

رییس امور مهندسی و اجرای طرح های شرکت گاز استان گلستان گفت: در سال ۹۶ و ۹۷ تمام روستاهایی که امکان گازرسانی دارند را برنامه ریزی کرده تا انجام دهیم.

تمام روستاهای گلستان تا سال ۹۷ گازرسانی می شود

به گزارش گلستان24، محمد رحیم رحیمی اظهار کرد: گازرسانی تمام روستاهای استان گلستان که امکان گازرسانی دارند و در چارچوب ضوابط و بودجه های شرکت تهیه شدند را در برنامه داریم. برای سال ۹۶ و ۹۷ تمام روستاهای استان گلستان را که امکان گازرسانی دارند را برنامه ریزی کرده ایم.

رحیمی افزود: روستاهایی که ،مطابق ضوابط بودجه، تعدادشان کمتر از ۲۰ خانوار، روستاهای با هزینه گازرسانی بالا، آن هایی که در حریم خط انتقال هستند و یا در طرح کوچ و جابجایی قرار دارند در برنامه گازرسانی قرار نمی‌گیرند.

وی اظهار امیدواری کرد: گازرسانی به صنایع استان نیز در دستور کار قرار گرفته است و امیدواریم که بتوانیم در سال ۹۶ اکثر واحدهای صنعتی را برنامه ریزی و گازرسانی کنیم.

رحیمی در ادامه با اشاره به مشکلات گازرسانی در استان گلستان گفت: کد روستایی و قرار گرفتن در محدوده خط حریم خط انتقال اصلی گاز از مشکلات روستای گرگیج آباد شهرستان مینودشت است.

وی بیان کرد: در همین راستا در سال ۹۰ هماهنگی های توسط نمایندگان مجلس و مسئولان وقت انجام شده بود تا مجوزهای لازم را برای تعویض ضخامت خط انتقال کسب کنند و حریم آن از ۲۰۰ متر کاهش دهند.


انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار