رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شورای نگهبان در گلستان:

بهمنی نژاد به فتنه سال ۸۸ اشاره کرد و گفت: این فتنه نشان داد که اولویت اصلی در جامعه بصیرت است.

اولویت اصلی در جامعه بصیرت است/ انتخابات یک کنش سیاسی یک روزه نیست

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «حمیدرضا بهمنی نژاد» صبح امروز (چهارشنبه 17 دی) در گفتگوی تحلیلی، تبیینی با موضوع «بصیرت، اقتدار ملی، سیلی به شیطان بزرگ» اظهار کرد: اسلام ناب از بدو پیدایش با فتنه ها و دشمنی ها رو به رو بوده است و پیامبر مکرم اسلام(صلی الله علیه و آله و سلم) و مسلمانان در کنار جنگ هایی که به آنها تحمیل می شد شاهد برخی از فتنه انگیزی های مکرر علیه جبهه اسلامی بودند.

 

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شورای نگهبان در استان گلستان  ادامه داد: بسیاری از توطئه ها و فتنه گری ها نیز در زمان پیامبر مکرم اسلام(صلی الله علیه و آله و سلم) در لباس اسلام و دین داری اتفاق می افتاد و منافقان به ظاهر مسلمان تلاش می کردند که در جامعه اسلامی فتنه گری کنند.

 

بهمنی نژاد به داعش اشاره کرد و گفت: داعش یکی از فتنه های بزرگ در دوران ما به شمار می رود که این گروه تکفیری با حمایت استکبار جهانی به دنبال ضربه زدن به پیکر اسلام بود.

 

وی به فتنه سال 88 اشاره کرد و افزود: این فتنه نشان داد که اولویت اصلی در جامعه بصیرت است.

 

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شورای نگهبان در استان گلستان ابراز داشت: کسی بصیرت دارد که دشمن و اهداف آن را بشناسد، دشمن در فتنه ها به دنبال تفرقه بین مسلمانان و حاکمیت هستند.

 

بهمنی نژاد بابیان اینکه مسلمانان نباید از دشمنان غفلت کنند، افزود: در فتنه 88 یکی از اهداف بزرگ این بود که ملت را از نظام و حاکمیت جدا کنند و در حالی که حضور پرشکوه مردم در انتخابات می توانست یک برگ برنده برای نظام باشد ولی دشمنان آن را به یک فتنه تبدیل کردند.

 

وی اقتصاد ایستا و مقاوم را یکی از مولفه های قدرت ملی برشمرد و افزود: یکی از موضوعاتی که در سال های اخیر مورد هجمه قرار گرفته اقتدار منطقه ای جمهوری اسلامی بود.

 

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شورای نگهبان در استان گلستان یادآور شد: دشمن به قدرت موشکی و توان هسته ای دست می گذارد تا بتواند این توان را از ما بگیرد و همچنین سال های سال به موضوع عقبه های فرهنگی و پشتیبانی مردمی از نظام ورود پیدا کرده و درصدد است ملت را از حاکمیت نظام جدا کنند.

 

بهمنی نژاد بابیان اینکه دشمن با آگاهی و اشراف کامل اقتدار ملی ما را نشانه گرفته است، افزود: در موضوع هسته ای اگر کسی تصور می کند که می توانیم با آمریکایی ها بازی برد برد را انجام دهیم در اشتباه است و آمریکایی ها به دنبال آن نیستند که ما در این معادله سود ببریم.

 

وی با بیان انتخابات یک کنش سیاسی یک روزه نیست، افزود: مردم باید بدانند که رای آنها در انتخابات اثرات زیادی در حوزه های مختلف سیاسی، فرهنگی و اقتصادی و غیره دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار