نماینده مردم گرگان و آق قلا:

منتظری، نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: تعیین تکلیف پتروشیمی گلستان از دغدغه‌ها و اولویت‌های اصلی است و با تلاش‌های انجام شده به زودی مشکلات حقوقی آن حل می‌شود.

مشکلات حقوقی پتروشیمی گلستان حل می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ غلامرضا منتظری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در نشست مجمع نمایندگان استان با استاندار گلستان ۱۰ پروژه به عنوان محور پیشرفت و تحول استان مشخص شده و تلاش بر این است که این پروژه‌ها عملی شود.

وی با اشاره به اینکه تعیین تکلیف پروژه پتروشیمی گلستان یکی از این ۱۰ محور است، افزود: در ماه‌های گذشته گام‌های موثری در این خصوص برداشته شده و امید داریم به زودی خبرهای خوشی در این مورد داشته باشیم.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که چرا مسئولان پاسخ صریح و روشنی در این خصوص به مردم و رسانه‌ها ارائه نمی‌کنند، توضیح داد: طرح موضوع پتروشیمی به طور کلی و بدون ارائه جزییات بنا به مصالح استان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه پتروشیمی گلستان دارای یکسری مسائل حقوقی است که باید حل شود، ادامه داد: تاکنون بیشتر مباحث حقوقی این پروژه حل شده و تنها یک مورد آن باقی مانده است که در حال حل شدن است.

منتظری با تاکید بر اینکه دغدغه سهامداران پروژه پتروشیمی گلستان در حال برطرف شدن است، تصریح کرد: گفتگو با هیئت مدیره این شرکت انجام شده و امیدواریم به زودی این موضوع به فرجام برسد.

وی تاکید کرد: تمام حقوق سهامداران این پروژه محفوظ است و تلاش بر این است اجازه ندهیم حق کسی ضایع شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار