نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی:

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه گام های موثری در جهت پتروشیمی گلستان برداشته شده است، گفت: با اجرایی شدن این پروژه برای سه هزار نفر فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

پروژه پتروشیمی گلستان پایان روشنی در پی خواهد داشت

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه گام های موثری در جهت پتروشیمی گلستان برداشته شده است، گفت: با اجرایی شدن این پروژه برای سه هزار نفر فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

به گزارش گلستان ۲۴، غلامرضا منتظری، نماینده مردم گرگان و آق قلا و نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، در جمع خبرنگاران استان با اشاره به مکتب حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: اخلاص و خداباوری از ویژگی های مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی بود. در وصیتنامه این شهید آمده که به دنبال دیده شدن نباشید چرا که کارهای شما دیده می شود.

وی افزود: ولایت مداری، استکبار ستیزی و دفاع از مظلومان و نیازمندان از جمله ویژگی های شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی از روحیه جهادی برخودار بود، گفت: باروحیه ای که این شهید برخوردار بود همیشه در مقابل جبهه استکبار با قدرت ایستادگی می کرد و لحظه ای کوتاه نمی آمد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ترکیب مجمع نمایندگان مجلس یازدهم از شاخصه وحدت و همدلی برخوردار است، افزود: طبق قراری که نمایندگان این دوره باهم گذاشتیم قرار شد از منیت عبور کنبم و به ما برسیم. نمایندگان شهید نشان دادند اگر به ما برسیم می توان گره های زیادی را گشود اما اگر من باقی بمانیم به مقصد نخواهیم رسید.

منتظری پرهیز از نگاه جزیره ای را از شاخصه های مجمع کنونی دانست و  اظهار کرد: اگر قرار باشد پروژه ای در مراوتپه اجرا شود هر هفت نماینده از آن دفاع خواهیم کرد.

وی ادامه داد: مجلس یازدهم بالاترین سطح عمومی را به خود اختصاص داده است که در هیچ دوره ای سطح توقع مردم از مجلس برای باز کردن گره ها به این گونه نبوده است.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جمله  مقام معظم رهبری که مجلس یازدهم مجلس امید و انتظار است و باید همه افرادی که به مجلس راه یافتند برای اینکه پاسخگو باشند با روحیه جهادی کار کنند، گفت: با هوشمندی که مقام معظم رهبری برخوردار هستتد جمله رهبری جمله احساسی نیست و قطعا اجرایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه مجلس یازدهم دو اولویت چون اقتصاد، معیشت و فرهنگ را در دستور کار خود قرار داده است، افزود: ترکیب یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ترکیب امیدوار کننده بر خوردار است و نخبگان فراوانی نسبت به گذشته در این دوره وجود دارند و این مجلس قطعا مجلس امید و انتظار خواهد شد.

منتظری با اشاره به شعار دوره کاندیداتوری که زیپ جیبم را میبندم تا شمشیر کلامم در قلاف نماند، اظهار کرد: نگاه به نمایندگی نباید طعمه باشد در غیر این صورت فاجعه به بار خواهد آمد چراکه صفت انسانی به صفت حیوانی تبدیل می شود.

وی با بیان اینکه ولایت مداری در کلام و عمل است، افزود: شجاعت و قاطعیت در مجلس، تلاش در جهت تحول اقتصادی و معیشت مردم، حضور موثر و فعال در مجلس از جمله نکاتی است که برای پیشرفت استان مد نظر خود قرار داده ام.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت:مردم باید حضور نماینده خود را در مجلس احساس کنند. عهدی را که با مردم بستم در حد خیش پایبند هستم.

وی با بیان اینکه سعی است ارتباط آسان و دو سویه طی این چهار سال با مردم داشته باشم، افرود: طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار شد تا پایان دوره چهارساله حداقل دوبار با سازمان ها، موسسات، مراکز ورزشی، هنری، ادبی، تشکل های سیاسی و صنفی جهت پیگیری مشکلات باهم دیدار داشته باشیم.

منتظری با اشاره به اینکه گام های موثری در جهت پتروشیمی گلستان برداشته شده است، اظهار کرد: با اجرایی شدن این پروژه برای سه هزار نفر فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

وی در خصوص پیگیری های انجام شده برای پروژه تجاری منطقه آزاد، افزود: تا کنون اقدامات خوبی انجام شده و در صورت اجرایی شدن این پروژه اتفافات خوبی رقم خواهد خورد و باعث ایستادگی ما در مقابل تحریم ها می شود.

منتظری اظهار کرد: تقویت زیر ساخت های بهداشت و درمان، برطرف کردن بحران آب آشامیدنی، گسترش صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی، گردشگری و صنایع دستی از جمله کارهایی است که در جهت پیشرفت این استان در حال پیگیری است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار