سایت AFC در گزارشی، نتایج دو روز اخیر لیگ برتر فوتبال را بررسی و به صدرنشینی استقلال اشاره کرد.

گزارش AFC از روند دلگرم کننده استقلال و توقف‌های پرسپولیس

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از تسنیم، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره دیدارهای دو روز گذشته لیگ برتر فوتبال ایران، گزارشی با تیتر «استقلال صدرنشین است، روند نبردن پرسپولیس زیاد می‌شود» منتشر کرد که به شرح زیر است:

«سال جدید، همان استقلال. غول‌های تهرانی با پیروزی 2 بر صفر مقابل آلومینیوم اراک با دو گل امیر ارسلان مطهری و مهدی قایدی در هر نیمه، به روند دلگرم‌کننده خود ادامه می‌دهند. با کسب 18 امتیاز از 9 بازی، روند شکست‌ناپذیری استقلال به 7 دیدار رسید. امتیازات استقلال با صنعت نفت آبادان برابر است، اما استقلال تفاضل گل بهتر و یک بازی کمتر دارد. صنعت نفت با نتیجه 2 بر صفر از سد نفت مسجدسلیمان گذشت و تراکتور و پیکان هم با پیروزی در دیدارهای خود، با 16 امتیاز در جایگاه‌های سوم و چهارم ایستادند.

دورتر از این تیم‌ها و در رتبه دهم جدول با وجود داشتن تنها هفت بازی، مدافع عنوان قهرمانی مسابقات و نایب‌قهرمان لیگ قهرمانان آسیا 2020 با 11 امتیاز قرار دارد. پرسپولیس با تساوی بدون گل مقابل سپاهان، به سومین تساوی متوالی خود رسید. تیم یحیی گل محمدی پس از شکست مقابل اولسان هیوندای در فینال مسابقات قاره‌ای، در هر سه مسابقه خود مساوی کرد. آنها پس از برتری 3 بر صفر مقابل شهر خودرو در ماه نوامبر، طعم پیروزی را نچشیده‌اند.»

 

ارسال نظر

آخرین اخبار