رئیس پلیس استان گلستان از توقیف و اعمال قانون برای 12 هزار خودروی پلاک مخدوش در این استان خبر داد.

12 هزار خودروی پلاک مخدوش در گلستان توقیف شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ سعید محمد دادگر امروز در گفت‌گو با خبرنگار فارس در گرگان با اشاره به شناسایی و اعمال قانون کاربران جاده‌ای متخلف در طرح محدودیت‌های کرونایی در ساعات ممنوعه اظهار کرد: بیش از ۱۲ هزار خودروی پلاک مخدوش و خودروهای فاقد پلاک در استان شناسایی و با آنها برخورد شد.

* کسانی که مبادرت به پوشاندن پلاک اتومبیل خود کنند مرتکب تخلف و جرم شدند که با این افراد نیز برخورد شده است

وی با اشاره به اینکه رانندگان متخلف با اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی اعمال قانون می‌شوند، تصریح کرد: کسانی که مبادرت به پوشاندن پلاک اتومبیل خود کنند مرتکب تخلف و جرم شدند که با این افراد نیز برخورد شده است.

رئیس پلیس استان گلستان با اشاره به اینکه خودروی تعدادی از رانندگان متخلف به پارکینگ منتقل شد، افزود: به شدت با متخلفان برخورد می‌شود و در این زمینه اغماضی وجود ندارد.

* افرادی که مبادرت به زیر پا گذاشتن قانون و طرح‌های محدودیت کرونایی می‌کنند مشمول مجازات و جریمه هستند/ کسانی که مبادرت به چنین حرکتی کنند قطعا جریمه می‌شوند و تخلفات از چشم قانون پوشیده نیست

دادگر؛ زیرسوال بردن افکار عمومی با دور زدن قانون را نامیمون خواند و بیان کرد: افرادی که مبادرت به زیر پا گذاشتن قانون و طرح‌های محدودیت کرونایی می‌کنند مشمول مجازات و جریمه هستند.

وی مخدوش کردن پلاک خودرو برای فرار از جریمه را تخلف دانست و گفت: کسانی که مبادرت به چنین حرکتی کنند قطعا جریمه می‌شوند و تخلفات از چشم قانون پوشیده نیست.

رئیس پلیس استان گلستان از مردم به ویژه رانندگان خواست تا در ساعات محدودیت شبانه تردد غیرضروری نکنند و گفت: همه این برنامه‌ها و سخت‌گیری برای سلامت شهروندان در نظر گرفته شده است تا زنجیره انتقال ویروس را با کمک مردم هر چه سریعتر قطع کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار