ازبرگزاری دومین جشنواره سراسری حاج قاسم تا نظر آیت‌الله نورمفیدی درباره فتنه‌گران سال 88 از جمله مهمترین اخبار چهارشنبه 17 دیماه در گلستان بود.

ازبرگزاری دومین جشنواره سراسری حاج قاسم تا نظر آیت‌الله نورمفیدی درباره فتنه‌گران سال 88

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما، نماینده ولی‌فقیه در گلستان با بیان اینکه در فتنه ۸۸ مزدوران داخلی دنبال پیاده کردن نقشه‌های دشمنان بودند، گفت: ۹ دی پاسخ یکپارچه ملت به دشمنان نظام و انقلاب بود و یک نه به همه آن‌هایی که در صدد به‌هم ریختن اوضاع کشور بودند.

** رئیس کل دادگستری گلستان گفت: از ابتدای امسال با پادرمیانی اعضای شورای حل اختلاف و بزرگان، ۲۷۳ نفر از زندان های گلستان آزاد شدند.

***خطر رانش زمین، ایجاد فروچاله‌ها و سیل ساکنان بیش از ۳۹۰ روستای استان گلستان را تهدید می‌کند در این سال‌ها ۳۷ روستا ایمن‌سازی شده است اما روند ایمن سازی بسیار کند پیش می‌رود.

*** استاندار گلستان با بیان این که باید ۳۰ پروژه تحول زا در استان احصا و ابلاغ شود، گفت: طی ۹ ماهه نخست امسال، ۲۱ هزار شغل در استان ایجاد شده است.

***شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد نماز جمعه این هفته ( ۱۹ دی) در ۱۰ شهرستان اقامه می‌شود.

** دومین جشنواره سراسری حاج قاسم و تجلیل از فعالان فضای مجازی گلستان با حضور استاندار ، فرماتده سپاه نینوا گلستان و جمعی از فعالان فضای مجازی استان، برگزارشد.

***تعداد جان‌باختگان کرونا در استان گلستان کاهش یافته است

*** رئیس کمیسیون نظارت شورای شهر گرگان گفت: بیش از ۲۰۰ فقره پرونده غرامتی شهرداری گرگان در محاکم قضایی در جریان است که ارزش ریالی هریک از آن‌ها بیش از سه میلیارد تومان است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار