​اصغری به کمبود تخم مرغ در گرگان اشاره کرد و گفت: روزانه در گرگان ۱۶ تن تخم مرغ توزیع می شود ولی برخی افراد به دنبال سوء استفاده از این شرایط هستند.

روزانه ۱۶ تن تخم مرغ در گرگان توزیع می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ «علی اصغر اصغری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان  در گرگان با اشاره به مشکلات برخی از شهرستان ها در خصوص کمبود گاز  اظهار کرد: در هر شهرستان کارگروه به عنوان تنظیم بازار وجود دارد و فرماندار به عنوان بالاترین مقام مسئول آن است.

 

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان صمت گلستان ادامه داد: اگر در هر شهرستانی کالایی در اختیار مردم قرار نمی گیرد فرماندار به عنوان مقام مسئول باید پاسخگو باشد.

 

اصغری با بیان اینکه برخی از مشکلات در خصوص تنظیم بازار باید به صورت کارگروهی برطرف شود، یادآور شد: به شرکت پخش فرآورده های نفتی گزارش دادیم که وقتی به صورت عادلانه توزیع گاز در شهرستان ها اتفاق نیفتد مردم با مشکل رو به رو می شوند.

 

وی با بیان اینکه برخی از عوامل توزیع گاز متخلف را در شهرستان ها جریمه کردیم، یادآور شد: شبکه تامین و توزیع مخاطب اصلی خود را نشناخته است و لذا برخی افراد نیازمند نتوانسته آنگونه که باید از گاز بهره مند باشند.

 

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان صمت گلستان افزود: 150 تن روغن در روستا از طریق دهیاری ها و بخشداری توزیع شده است و این روغن ها بین دهک های پایین روستایی با نظارت بسیج، اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان و همچنین دهیاری توزیع شده است.

 

اصغری تاکید کرد: مردم تخلف سطح بازار را به سامانه 124 ارائه کنند، هزاران واحد صنفی در گلستان فعالیت می کنند و نمی توانیم بر سر هر واحد صنفی یک ناظر بگذاریم.

 

وی به کمبود تخم مرغ در گرگان اشاره کرد و افزود: روزانه در گرگان 16 تن تخم مرغ توزیع می شود ولی برخی افراد به دنبال سوء استفاده از این شرایط هستند.

 

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان صمت گلستان بیان کرد: مشکل روغن یک مسئله ملی است و با توجه به اینکه در استان دو واحد تولیدی روغن داریم تلاش مسئولان بر این است که بتوانند روغن مورد نیاز استان را از این طریق جبران کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار