معاون بازرسی صنعت، معدن و تجارت استان گلستان از قیمت یک‌هزار و 500 تومانی هر عدد نان روغنی در نانوایی‌های دولتی مرکز استان خبر داد.

قیمت نان روغنی در نانوایی‌های آزادپز 2 هزار تومان است

به گزارش گلستان۲۴؛  علی‌اصغر اصغری ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در ایام مبارک ماه رمضان قیمت هر عدد از نان روغنی در نانوایی‌های دولتی مرکز استان گلستان یک‌هزار و 500 تومان است.

وی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های بازرسی صنعت و معدن و تجارت بازرسی از خرده‌فروشی‌ها مانند نانوایی‌ها، زولبیا و بامیه‌فروشی‌ها، مراکز عرضه برنج و آرد و غیره است.

 

معاون بازرسی صنعت، معدن و تجارت استان گلستان ابراز کرد: در ایام ماه مبارک رمضان قیمت انواع نان روغنی در نانوایی‌های دولتی مرکز استان گلستان یک‌هزار و 500 تومان است و در نانوایی‌های آزادپز 2 هزار تومان است که این قیمت‌ها از روز نخست ماه مبارک رمضان اجرایی شده است.

اصغری خاطرنشان کرد: برای تامین آرد مورد نیاز نانوایی‌ها با همکاری اداره غله استان گلستان و پشتیبانی کارگروه تنظیم بازار و کارگروه تنظیم آرد و نان؛ آرد به میزان موردنیاز برای نانوایان تدارک دیده شده است و در این بخش سعی شد که دغدغه نانوایان و تشکل‌های نانوایی که در بهمن و اسفندماه سال گذشته ایجاد شده بود، مرتفع کردیم.

 

وی اظهار کرد: گشت‌های مشترکی برای بازرسی از قنادی‌های استان گلستان صورت می‌گیرد تا قیمت و کیفیت زولبیا و بامیه و سایر اقلام در این صنف نظارت شود و همچنین گشت‌های نظارتی نیم ساعت قبل از اذان افطار در استان گلستان فعال می‌شوند تا نظارت‌ها را گسترش دهیم.

معاون بازرسی صنعت، معدن و تجارت استان گلستان تصریح کرد: مردم گلستانی در صورت مشاهده هرگونه تخلف در قیمت‌ها و کیفیت اجناس می‌توانند با سامانه 124 تماس حاصل کنند تا در اسرع وقت به این شکایات رسیدگی کنیم.

 

اصغری در خصوص قیمت شکر در استان گلستان یادآور شد: قیمت شکر در بازار نوسان دارد و قیمت شکر به کیلویی 7 هزار تومان الی 8 هزار تومان رسیده است که طی چند روز گذشته افرادی که اقدام به دپوی شکر در انبارهای خود کرده بودند شناسایی شدند و با همکاری اداره‌کل تعزیرات استان و قوه قضاییه استان گلستان دستور رسیدگی به این پرونده داده شد.

وی اذعان کرد: درآمدها با هزینه‌ها همخوانی ندارد خانواده‌ها سعی کنند مواد غذایی خودشان را از مراکز معتبر و به اندازه کافی تهیه کنند تا در پایان ماه با کمبود وجه مواجه نشوند.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار