از قطعی های مکرر برق تا صدور حکم جلب برای متهمان پرونده شهادت مرزبان از جمله مهمترین اخبار سه شنبه 23 دی ماه در گلستان بود.

از قطعی های مکرر برق تا صدور حکم جلب برای متهمان پرونده شهادت مرزبان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما؛ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان گفت: به دلیل کمبود سوخت نیروگاه ها نتوانستیم برق مورد نیاز گلستان را تامین کنیم و مجبور شدیم خاموشی های اضطراری داشته باشیم.

***دو شهرستان کردکوی و بندرگز در غرب استان گلستان از روز گذشته ( دوشنبه) در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفتند و مسئولان برای اینکه بتوانند بیماری را در این مناطق کنترل کنند از تشدید اجرای طرح شهید سلیمانی خبر داده‌اند.

***تیم پاس گرگان همچنان در لیگ دسته اول والیبال کشور شکست‌ناپذیر باقی مانده و ۱۱ برد از ۱۱ دیدارش کسب کرده است.

*** معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات گلستان گفت: تاکنون و با گذشت سه ماه از آغاز فصل صید، ۲۰۹ تن انواع ماهی استخوانی در گلستان صید شده است.

***دادستان کردکوی از دستگیری فردی خبر داد که با تراول‌های تقلبی اقدام به خرید می‌کرد.

*** رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: سورتمه ۸۰۰ متری گرگان با ۳۴ میلیارد تومان در تابستان راه اندازی می شود

*** خسروی گفت: از مجموع ۳ هزار سهمیه استان گلستان در طرح مسکن محرومان، دیوارچینی ۷۰ درصد واحدها معادل ۲ هزار و ۵۰ واحد مسکونی به اتمام رسیده است.

*** قدمنان از برخورد قاطع با هر گونه گرانفروشی در سطح بازار شهرستان کردکوی خبر داد.

***رئیس‌کل دادگستری گلستان در سرکشی از دادگاه بخش داشلی برون روند، رسیدگی به پرونده عاملان شهادت فرمانده گروهان مرزی کرند را پیگیر شد.

*** معاون آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش گنبدکاووس گفت که ۶۵ درصد از دانش آموزان مهاجر و تبعه خارجی این شهرستان به شبکه شاد دسترسی دارند و تلاش برای افزایش این آمار ادامه دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار