نماینده مردم گرگان وآق قلا در مجلس بابیان اینکه ارتباط با بیش از 30 سازمان و وزارت‌خانه برای گره‌گشایی مشکلات گلستان در دستور کار قرار دارد، گفت: مجلس یازدهم بالاترین سطح انتظار عمومی را به خودش اختصاص داده است.

گره‌گشایی مشکلات استان گلستان با همکاری وزارتخانه‌ها

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایکانا، غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شاخصه دوم مجمع نمایندگان پرهیز از نگاه جزیره‌ای است، تاکید کرد: ما در قبال همه مردم مسئولیت داریم اگر پروژه‌ای قرار است در شهر مراوه تپه و یا دیگر مناطق استان شکل بگیرد همه ما در قبال آن مسئولیت داریم.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس  شورای اسلامی  تصریح کرد: شاخصه سوم چرخشی بودن جلسات مجمع نمایندگان استان بوده است و در کل استان این جلسات برگزار می‌شود تا مردمی بودن مجلس احساس شود، شاخصه‌های بعدی پیش‌گامی در برقراری ارتباط با دستگاه‌هاست مجمع نمایندگان استان گلستان در این زمینه پیشتاز است.

وی با اشاره به اینکه با بیش از 30 سازمان و وزارت‌خانه برای گره‌گشایی و پاسخ به مشکلات و نیازهای استان گلستان ارتباط برقرار کردیم، افزود: مجلس یازدهم بالاترین سطح انتظار عمومی را به خودش اختصاص داده و در هیچ دوره‌ای توقع مردم از مجلس به اندازه مجلس یازدهم نیست.

 نماینده  مردم گرگان وآق قلادر مجلس با اشاره به اینکه مجلس یازدهم دو اولویت اقتصاد و معیشت مردم و فرهنگ را مدنظر قرار داده است یادآورشد: دغدغه اصلی مجلس پاسخ‌گویی به نیازهای معیشت مردم است، ترکیب مجلس ترکیب امیدوارکننده‌ای است، جوانان، نخبگان و چهره‌های باتجربه در این مجلس حضور دارند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار