جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان با حضور مدیر ستاد اقامه نماز، مدیرکل آموزش و پرورش، اعضای شورا و مدیران آموزش و پرورش شهرستان به صورت مجازی در سالن فرهنگ اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار گردید.

جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان گلستان، جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان با حضور مدیر ستاد اقامه نماز، مدیرکل آموزش و پرورش، اعضای شورا و مدیران آموزش و پرورش شهرستان به صورت مجازی در سالن فرهنگ اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار گردید.

قاسم محمدی در این جلسه با اشاره به شرایط کرونا و آموزش غیرحضوری دانش آموزان، به کارگیری همه ‌ امکانات حقیقی و مجازی را برای ترویج فرهنگ و معارف نماز خواستار شد.

وی با تاکید بر تقویت ارائه آموزش ها به صورت کاربردی و موثر ویژه سه گروه مخاطب دانش آموز، اولیاء و همکار فرهنگی از طریق فضای مجازی، ارائه محتواهای آموزشی جذاب و تاثیر گذار با موضوع نماز را به عنوان یکی از مهمترین برنامه ها عنوان کرد.

محمدی گفت: لازم است روحانیون و مربیان پرورشی برای تاثیر بیشتر و جذب نوجوانان به نماز، از روش ها و شیوه های متنوعی بهره بگیرند.

وی از فعالیت ها و برنامه های فرهنگی آموزش و پرورش در امر نماز تشکر و ابراز خرسندی نمود.

در پایان این جلسه مدیر ستاد اقامه نماز استان با اشاره به جایگاه نماز و توجه به اقامه نماز جماعت در ادارات، اداره کل آموزش و پرورش گلستان را دستگاه برتر استان در خصوص انجام فعالیتهای مصوب ابلاغی ۹۸ معرفی و لوح تقدیر ویژه با امضای نماینده ولی فقیه و استاندار گلستان را تقدیم نمود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار