از سکوت قانون به ساخت و ساز های «زیارت»، آتش سوزی های متعدد جنگل ها تا ممنوعیت ارائه سرویس های دربستی از گلستان به مازندران از جمله مهمترین اخبار جمعه 26 دی ماه در گلستان بود.

از وضعیت قرمز غرب گلستان تا آتش سوزی های متعدد جنگل ها

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان گفت: ارائه سرویس های دربستی مینی بوس از گلستان به مازندران به مدت یک هفته ممنوع شد.

*** رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردکوی از دستگیری دو حفار غیرمجاز در این شهرستان توسط نیروهای پایگاه عملیاتی یگان حفاظت غرب گلستان خبر داد.

***نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خلیج گرگان در معرض خشکی و نابودی قرار دارد، بر لایروبی کانال‌های انتقال آب از دریا به این خلیج تأکید کرد.

*** با دستور دادستان کردکوی، کالاهای اساسی برای توزیع بین مردم به جای چند مغازه خاص در اختیار در همه فروشگاه‌های این شهرستان قرار داده شد.

***موارد ابتلا به کرونا و بستری بیماران در ۲ شهرستان غرب استان گلستان بسیار بالا رفته و براساس اعلام فرماندار کردکوی بیمارستان این شهرستان دیگر ظرفیت پذیرش بیماران را ندارد.

*** علی رغم وعده‌های متعدد متولیان نظارت بر قانون، شاهد تداوم ساخت و ساز در روستای زیارت هستیم که به گفته دستگاه قضا برخی از آنها فاقد مجوز است.

*** منتظری گفت: وظیفه همه ما این است که نسبت به معارف فاطمی دست پیدا کنیم و آن را برای جامعه تبیین کنیم.

*** آیت الله نورمفیدی به اپیدمی کرونا اشاره کرد و گفت: خطری امروز متوجه کشور شده و باید در برابر این خطرها ایستادگی کنیم.

*** تلاش برای خاموش کردن آتش در ۱۱ نقطه‌ از جنگل هیرکانی استان گلستان که از صبح امروز جمعه آغاز شده بود همچنان ادامه دارد و با حضور به موقع نیروهای جنگل‌بانی، منابع طبیعی، قرق‌بانان و اهالی بومی تاکنون آتش در ۹ نقطه به طور کامل مهار و خاموش شده است.

*** روز دوم و پایانی هفته هشتم کورس اسبدوانی زمستانه گنبدکاووس با شرکت ۵۹ راس اسب از نژادهای ترکمن، تروبرد و دوخون در ۶ دور به مسافت هزار، هزار و ۲۰۰ و هزار و ۴۵۰ متر عصر امروز جمعه بدون حضور تماشاگران در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

*** تیم بسکتبال بانوان شهر گرگان در هفته دهم و پایانی دور مقدماتی لیگ برتر زنان کشور در برابر حریف خود تیم پالایش نفت آبادان با نتیجه ۵۳ بر ۶۷ شکست خورد و در رده پنجم جدول رده‌بندی گروه ب قرار گرفت.

*** جانشین یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان از وقوع ۶ فقره آتش سوزی در جنگل های استان خبرداد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار