محمد پور گفت: بنا به درخواست مکرر مردم مرکز سامد گلستان در روزهای چهارشنبه میزبان مدیران شهری گرگان است.

​مرکز سامد روزهای چهارشنبه میزبان مدیران شهری گرگان است

به گزارش گلستان ۲۴؛ «امیر محمدپور» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: یکی از وظایف مدیران استان پاسخگویی به مردم است و در مرکز سامد پاسخگویی مسئولان به مردم تسهیل شده است.

 

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری گلستان ادامه داد: مردم ولی نعمت ما هستند و به استناد اصل 6 قانون اساسی اتکای جمهوری اسلامی به مردم و آرای مردم است.

 

محمدپور به اثر پاسخگویی مسئولان به مردم اشاره کرد و گفت: براساس وظیفه مندی که در مرکز سامد داریم مدیران به مرکز سامد مراجعه می کنند و به سوالات و درخواست های مردم  پاسخ می دهند.

 

وی گفت: امروز(دوشنبه 29 دی) در مرکز سامد استان گلستان میزبان «محمدرضا عسکری» مدیربانک صنعت، معدن و تجارت گلستان خواهیم بود و به سوالات مردم به ویژه صنعتگران، تجار و بازگانان پاسخ داده می شود.

 

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری گلستان متذکر شد: همچنین براساس برنامه ریزی انجام شده در مرکز سامد بنا به درخواست های مکرر مردم در روزهای چهارشنبه میزبان مدیران شهری گرگان هستیم.

 

محمدپور افزود: در روز چهارشنبه شهرداران منطقه دو و سه گرگان در مرکز سامد حضور پیدا می کنند و به سوالات مردم پاسخ می دهند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار