فرمانده سپاه نینوای استان گلستان از توزیع بیش از ۲۸۱ هزار بسته کمک معیشتی در قالب رزمایش کمک‌ مؤمنانه بین خانواده‌های نیازمند خبر داد.

فرمانده سپاه استان گلستان: نهضت کمک مؤمنانه با قوت بیشتری ادامه دارد

به گزارش گلستان ۲۴؛ سردار علی ملک شاهکوهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان درباره تداوم نهضت کمک مؤمنانه اظهار داشت: وضعیت اقتصادی و معیشتی بسیاری از خانواده‌ها در پی همه گیری ویروس کرونا با مشکلات زیادی مواجه شده است. بخشی از این خانواده‌ها که تحت پوشش نهادهای حمایتی هم قرار ندارند روزگار سختی را پشت سر می‌گذارند.

وی افزود: هدف ما ارائه کمک‌های مؤمنانه به خانواده‌های نیازمند و کسانی است که به علت شیوع این بیماری با مشکلات اقتصادی مواجه شدند. بعد از فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی بسیج و سپاه مانند همیشه به عنوان پیش قراول در میدان حاضر شدند و تا امروز اقدامات بسیار خوبی در استان انجام داده‌اند.

فرمانده سپاه نینوای استان با اشاره به اجرای مرحله به مرحله رزمایش کمک مؤمنانه در استان خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا قبل از ماه مبارک رمضان 23 هزار و 138 بسته کمک معیشتی بین خانواده‌های نیازمند در استان توزیع شده بود که در ماه مبارک رمضان 70 هزار بسته دیگر هم توزیع شد.

وی ادامه داد: همزمان با میلاد امام حسن (ع) نیز مرحله دیگری از رزمایش کمک مؤمنانه به اجرا درآمد و 19 هزار و 103 بسته معیشتی دیگر بین خانواده‌های نیازمند در استان توزیع شد.

سردار ملک شاهکوهی اضافه کرد: در عید قربان تا غدیر 26 هزار و 310 بسته، در هفته دفاع مقدس 29 هزار و 206 بسته، دهه اول محرم 56 هزار و 302 بسته، دهه آخر صفر 25 هزار و 576 بسته و در هفته وحدت نیز 6 هزار و 750 بسته معیشتی به دست افراد محروم و کم بضاعت رسید.

وی گفت: در هفته بسیج امسال 16 هزار و 197 بسته و به مناسبت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی نیز 8 هزار و 929  بسته بین این خانواده‌ها توزیع شد.

فرمانده سپاه نینوای استان خاطرنشان کرد: از ابتدای رزمایش کمک‌های مؤمنانه تا کنون 10 مرحله از این رزمایش در استان به اجرا درآمده و 281 هزار و 511 بسته معیشتی نیز بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

وی با بیان اینکه سپاه در همه مشکلات و گرفتاری‌ها کنار مردم حضور دارد، اظهار داشت: مقابله با کرونا نیز میدان دیگری برای حضور سپاه و بسیج در کنار مردم به عنوان نیروی خدمتگزار است و ما رزمایش کمک مؤمنانه را تا پایان کرونا با قوت بیشتری ادامه می‌دهیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار