خادمین"ابا صالح المهدی" در بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها در خدمت رسانی به نیازمندان همیشه در صحنه بودند.

خدمت رسانی خادمین"ابا صالح المهدی" /"نذر نینوا" ادامه دارد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از برنا از گرگان: ملیکا رویگری مدیریت امور شعب استان گلستان در بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها در حاشیه مراسم توزیع 10 هزار بسته غذایی به همت سازمان های مردم نهاد و تشکل های استان گلستان در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد : از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون این بنیاد تعداد 7 هزار بسته غذایی را تهیه و در بین نیازمندان توزیع کرده است.

وی همچنین افزود: این بنیاد همچنین از ابتدای ماه مبارک رمضان نیز در توزیع غذای گرم در بین خانواده های تحت پوشش فعالیت داشته است.

وی ادامه داد: در ماه محرم امسال نیز با توجه به شرایط پیش آمده در قالب طرح "نذر نینوا" تعداد یک هزار و 300 بسته غذایی به ارزش ریالی هر بسته 180 هزار تومان را آماده سازی کرده ایم و این طرح تا پایان ماه محرم ادامه خواهد داشت.

وی همچنین در ادامه به خادمین "ابا صالح المهدی" در این مجموعه اشاره کرد و افزود: این خادمین همیشه در شرایط سخت در صحنه حضور داشته اند و در سیل آق قلا غذای گرم، سبد غذایی و لوازم خانگی را با مبلغ یک میلیارد و 450 میلیارد تومان تهیه و در بین سیل زدگان توزیع کردند.

رویگری در پایان خاطر نشان کرد: بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها از سال 85 فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر 12 شعبه در شهرستان های استان دارد و بنا دارد 4 دوره دیگر خدمات رسانی در خصوص تهیه سبد غذایی را تا پایان محرم داشته باشد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار