رئیس کمیته کریکت استان گلستان گفت : به دنبال این هستیم گه گلستان پایتخت کریکت کشور شود و در حال حاضر نیز 11 عضو تیم ملی کریکت از گلستان هستند.

کلاسنگیان پایلوت آموزش کریکت می شود / گلستان 11 بازیکن ملی پوش دارد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما ؛ رسول گرگیج صبح امروز در جمع خبرنگاران درباره توسعه ورزش کریکت در استان گلستان اظهار داشت : ورزش کریکت سابقه 15 ساله در کشور دارد و یک ورزش ناشناخته است و ما می خواهیم توسط رسانه ها این ورزش را در سطح کشور و استان معرفی و مطرح کنیم .

گرگیج افزود : این ورزش بر خلاف ورزش های دیگر هم هزینه سنگینی دارد و هم امکانات سنگینی را می طلبد لذا از این جهت استان گلستان بهترین امکانات و ظرفیت را برای توسعه این ورزش دارد ، ما بهترین ورزشگاه ( کریم آباد) را داریم .

وی اضافه کرد : به دنبال این هستیم گه گلستان پایتخت کریکت کشور شود و در حال حاضر نیز 11 عضو تیم ملی از استان گلستان هستند یعنی 6 مرد و 5 زن عضو تیم ملی کریکت کشور بوده و هیات رئیسه را هم محکم بستیم و عزم مان را جزم کردیم تا در کشور نمونه باشیم .

عضو هیات رئیسه کریکت کشور با بیان اینکه تا پایان سال بنا داریم دو بازی دوستانه برگزار کنیم ، گفت : آموزش رکن اصلی کار ماست لذا با آموزش و پرورش تفاهم نامه خواهیم بست تا از ظرفیت های جوانان و نوجوانان و معرفی این ورزش از سنین پایه استفاده کنیم.

گرگیج یادآور شد : اگر رسانه ها کنارمان نباشند ما تنها خواهیم ماند ، هر مدیری که این گوش شنوا و چشم تیزبین را کنارش نداشته باشد، کارش به سرانجام نخواهد رسید .

وی خاطرنشان ساخت : 50 ورزشکار فعال در همه رده های سنی در سطح استان گلستان به ورزش کریکت مشغولند ، ما سابقه میزبانی مسابقات بانوان از 11 استان کشور بودیم که نایب قهرمان شدیم و تیم بوشهر هم که قهرمان شد دو تا بازیکن گرگانی داشت .

رئیس کمیته کریکت استان گلستان افزود : در زمینه داوری نیز استان گلستان در بخش خواهران 2 تا داور و در بخش مردان نیز 3 تا داور دارد ، همچنین روستای کلاسنگیان به عنوان پایلوت آموزش کریکت در استان در نظر گرفته شده است .

 

ارسال نظر

آخرین اخبار