جشن بزرگ تاریخ بسکتبال گرگان با عنوان " عصر خاطره ها " با حضور جامعه بسکتبال گرگان در روز شنبه 9 اسفندماه 1393 از ساعت 18 الی 20 در پردیس سینمایی کاپری گرگان برگزار می شود.

جشن بزرگ تاریخ بسکتبال گرگان
جشن بزرگ تاریخ بسکتبال گرگان با عنوان " عصر خاطره ها " با حضور جامعه بسکتبال گرگان در روز شنبه 9 اسفندماه 1393  از ساعت 18 الی 20 در پردیس سینمایی کاپری گرگان  برگزار می شود.
به گزارش گلستان 24 ، عبدالرضا چراغعلی رییس هیات بسکتبال شهرستان گرگان اعلام کرد:این جشن که به همت هیات بسکتبال شهرستان گرگان و با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان با هدف ایجاد اتحاد و همدلی بین اعضای خانواده بزرگ بسکتبال گرگان برگزار می شود.وی همچنین افزود ضمن احترام و قدردانی از تمامی افرادی که از دیگر نقاط استان و کشور به بسکتبال گرگان کمک کرده اند، این جشن فقط و فقط اختصاص به خانواده بسکتبال گرگان دارد.
وی گفت: قرار است در این جشن از مربیان عنوان دار، داوران بین المللی، کاپیتان های گرگانی تیم ملی، ملی پوشان گرگانی ادوار مختلف، پیشکسوتان زن و مرد و لژیونر بسکتبال گرگان تقدر بعمل آید.
چراغعلی گفت: همچنین امیدواریم این مراسم به گونه ای شکل بگیرد و برگزار شود که حداقل هر دو سال یک بار شاهد برگزاری دوره ای آن باشیم.
وی گفت در این برنامه از حضور مجری توانمند گرگانی رسانه ملی جناب آقای پوریا تابان به عنوان مجری و کارگردان برنامه استفاده خواهیم کرد و در خصوص حامیان مالی مراسم همکاری دو مجموعه ی هتل شهاب ناهارخوران و کارخانجات صنایع غذایی عالیا گلستان (رعنا) به عنوان اسپانسرهای برنامه با ما قطعی شده است.

چراغعلی در پایان صحبت هایش گفت: گرگان در حال حاضر به عنوان پایتخت شور، عشق، هوادار و استعداد بسکتبال ایران شناخته می شود؛ اما ما با برگزاری این جشن می خواهیم به همگان ثابت کنیم در زمینه افتخار نیز پایتخت افتخارات بسکتبال ایران نیز هستیم.

عصرخاطره ها

ارسال نظر

آخرین اخبار