دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان و نماینده مردم شریف گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با خانواده شهید مصطفی خوش محمدی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایثار واحد گلستان، اسرافیل وزیری به همراه رمضان سنگدوینی نماینده مردم شریف گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی اسلامی در دیدار با خانواده معظم شهید حاج علی رضا خوش محمدی با اشاره به اینکه اقتدار و عزت ایران اسلامی امروز به برکت خون شهدا و فداکاری ایثارگران و صبر و استقامت خانواده های آنان است، گفت: هدف از دیدار با خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر، تجدید پیمان و ادای احترام به آرمان‌های آنان و رسیدگی به مسائل و دغدغه‌های این قشر معزز است.
وی افزود: شهدای مدافع حرم در خارج از مرزهای این کشور به دفاع پرداختند و شرایطی را ایجاد کردند که کشورهای مستکبر، اندیشه تجاوز به این آب‌وخاک را از ذهن خارج کنند.
وزیری خاطرنشان کرد: برای پیروزی در جنگ نرم بر دشمنان باید یاد و خاطره شهدا و الگو گیری از سیره و سبک زندگی آنان را سرلوحه خود قرار دهیم.
سنگدوینی نماینده مردم شریف گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی اسلامی نیز در ادامه این دیدار با اشاره به اینکه باید شکرگزار توفیق خدمت به جامعه ایثارگری باشیم گفت: امیدواریم در عرصه خدمت بتوانیم اندیشه والای شهدا، ایثار و مقاومت آنان و همچنین ایستادگی خانواده های آنان را ترویج دهیم.
این مقام مسئول بابیان اینکه وظیفه بنیاد شهید و امور ایثارگران وظیفه‌ای خطیر و سنگین است، بیان کرد: مجلس شورای اسلامی با تمام توان پیگیر رفع مشکلات و خلا های قانونی خدمات رسانی به جامعه ایثارگری خواهد بود.
لازم به ذکر است، پاسدار، شهید «حاج مصطفی خوش محمدی»، معاون هماهنگ‌کننده تیپ 45 جوادالائمه(ع) و تخریبچی بود که در تاریخ 19 مرداد 96 در سوریه به شهادت رسید.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار