حسینی گفت: در ایام دهه فجر ۲۲۷ طرح عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی با اعتبار یک هزار و ۳۱ میلیارد تومان کلنگ زنی و به بهره برداری می رسد.

افتتاح و کلنگ زنی ۲۲۷ پروژه به مناسبت ایام دهه فجر در آزادشهر
به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «سید رسول حسینی» صبح امروز (یکشنبه 12 بهمن) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: دهه مبارک فجر فرصت مغتنمی است که بتوانیم خدمات عمومی دولت را به مردم عرضه کنیم.

 

فرماندار آزادشهر ادامه داد: در ایام دهه فجر 169 طرح عمرانی با اعتبار 685 میلیارد تومان در نظر گرفته شده و همچنین 58 طرح اقتصادی با اعتبار 346 میلیارد تومان و اشتغالزایی 721 نفر کلنگ زنی و به بهره برداری می رسد.

 

حسینی یادآور شد: در ایام دهه فجر 227 طرح عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی با اعتبار یک هزار و 31 میلیارد تومان کلنگ زنی و به بهره برداری می رسد.

 

وی افزود: یکی از اقدامات ما در سال جاری احیای واحدهای غیرفعال در شهرک های صنعتی بود که بر این اساس هشت واحد برگشت به کار داشتند و با از سرگیری فعالیت این واحدهای صنعتی 219 نفر اشتغالزایی به وجود آمد.

 

فرماندار آزادشهر تاکید کرد: در راستای تحقق شعار سال و جهش تولید که مورد تاکید مقام معظم رهبری است در واحد صنعتی و معدنی فعالیت خوبی صورت گرفته و 229 نفر نیز اشتغال در این بخش ها ایجاد شد.

 

حسینی به مهمترین پروژه های ایام الله دهه فجر در شهرستان آزادشهر اشاره کرد و یادآور شد: تقویت پست توزیع برق 63 مگاواتی به 400 مگاوات از مهمترین پروژه هایی است که عملیات اجرایی آن در ایام دهه فجر  آغاز می شود.

 

وی با بیان اینکه 80 درصد از پروژه های ایام الله دهه فجر در آزادشهر به بهره برداری می رسد، افزود: کارخانه اسید سولفوریک، راه اندازی واحدهای صنعتی و کشتارگاهی از مهمترین پروژه های ایام دهه فجر در آزادشهر است.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار