مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان از پخش همزمان سرود «خمینی ای امام» در تمامی مساجد استان خبر داد و گفت: «سرود خمینی ای امام» ساعت 9 و 33 دقیقه صبح امروز در تمامی مساجد گلستان طنین‌انداز شد.

فجر 42/ سرود «خمینی ای امام» در سراسر مساجد گلستان طنین‌انداز شد/ پیروزی انقلاب اسلامی سرآغاز حاکمیت ارزشهای معنوی است

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت‌الاسلام نورالله ولی‌نژاد با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: سرود « خمینی ای امام» ساعت ۹ و ۳۳ دقیقه صبح امروز در تمامی مساجد گلستان طنین‌انداز شد.

وی از برگزاری برنامه‌های مختلفی در راستای ایام‌الله دهه‌ی فجر در گلستان خبر داد و تصریح کرد: مراسم آغاز دهه فجر، حضور در گلزار شهدا و همچنین دیدار با خانواده‌های معزز شهدا از برنامه‌های اداره‌کل تبلیغات استان گلستان است.

* مراسم ویژه دهه فجر با حفظ پروتکل‌های بهداشتی در مساجد گلستان برگزار می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه از امشب برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده شده است، ابراز کرد: با حفظ فاصله اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی مراسم ویژه دهه فجر در مساجد استان گلستان برگزار می‌شود.

ولی‌نژاد از برگزاری هزاران برنامه مختلف در راستای دهه فجر خبر داد و خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران توانست با تیزبینی و به راحتی حکومت ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را ساقط کند.

* اسلام در دهه‌ی فجر، تولدی دوباره یافت/ پیروزی انقلاب اسلامی در ایران سرآغاز حاکمیت ارزشهای معنوی بوده است

وی تداوم مبارزه با رژیم طاغوت از سال ۱۳۴۲ تا ۱۳۵۷ را از جمله ویژگی‌های بارز امام راحل برشمرد، اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران سرآغاز حاکمیت ارزشهای معنوی بوده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه بیست ودوم بهمن تحولی در کل تاریخ بشر و جهان بود، خاطرنشان کرد: در دهه‌ی فجر، اسلام تولدی دوباره یافت و این دهه در تاریخ ایران نقطه‌ای تعیین کننده و بی‌مانند به شمار می‌رود.

ولی‌نژاد افزود: در واقع با ورود امام بزرگوار به ایران، این نظام پوسیده‌ی فاسد و اصل نظام پادشاهی پوچ و نابود و دود شد و از بین رفت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار