مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از بهره برداری 13 پروژه عمرانی این اداره کل با اعتباری بیش از 91 میلیارد ریال از منابع استانی و ملی همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سطح استان خبر داد.

13پروژه عمرانی راه و شهرسازی گلستان به بهره برداری میرسد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، مهندس" حسین محبوبی" در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی این اداره کل گفت: این پروژه ها شامل یک پروژه در بخش مهندسی و ساخت ، یک پروژه در بخش شهرسازی و معماری و یازدهپروژه درحوزه مسکن و ساختمان اداره کل راه وشهرسازی استان گلستان می باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: ساماندهی و بهسازی محوطه غربی مدرسه صالحیه با اعتبار 3 میلیارد ریال ، حذف الحاقات و بهسازی محوطه امامزاده نه تن با اعتبار 3 میلیارد ریال ، کانالهای جمع آوری و دفع آبهای سطحی انجیراب با اعتبار 5 میلیارد ریال ، شروع عملیات اجرایی پروژه مسکن ملی در شهرهای گرگان گنبدکاووس بندر ترکمن آزادشهر کلاله و مراوه تپه با بهره مندی 1217 خانوار در سطح استان ، احداث ساختمان پزشکی قانونی شهرستان گنبد با اعتبار 80 میلیارد ریال و طرح جامع تفصیلی شهر جلین از جمله پروژه های هستند که در دهه فجر سالجاری افتتاح می شوند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان : اجرای طرح اقدام ملی مسکن را یکی از تکالیف مهم اداره کل دانست که در سالجاری با توجه به سیاست گزاری وزارت خانه متبوع در حوزه طرح اقدام ملی مسکن اقدامات خوبی جهت خانه دار شدن قشر ضعیف جامعه در استان صورت گرفته است.

همچنین وی به اهمیت بافت تاریخی استان اشاره و افزود : استان گلستان دارای 332 هکتار بافت تاریخی است که حدود150 هکتار آن متعلق به شهرستان گرگان می باشد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار