فاضل گفت: در روز گذشته ۲۰۰ بیمار با علائم کرونا به مراکز درمانی استان مراجعه کردند که به صورت سرپایی به وضعیت این افراد رسیدگی شد.

افزایش بار بستری بیماران کرونایی در گلستان/ رسیدگی به وضعیت ۲۰۰ بیمارسرپایی با علائم کرونا در روز گذشته

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «عبدالرضا فاضل» صبح امروز (چهارشنبه 15 بهمن) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: از آغاز اپیدمی کرونا تاکنون 42 هزار و 956 نفربا علائم کرونا به صورت بستری و سرپایی در مراکز درمانی استان گلستان مراجعه کردند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان ادامه داد: از کل این تعداد 17 هزار و 747 نفر آزمایش تشخیص کرونای آنها مثبت گزارش شده است.

 

فاضل با بیان اینکه در چند روز اخیر به صورت متوسط 75 بیمار در مراکز درمانی استان بستری شدند، بیان کرد: در روز گذشته 200 بیمار با علائم کرونا به مراکز درمانی استان مراجعه کردند که به صورت سرپایی به وضعیت این افراد رسیدگی شد.

 

وی با بیان اینکه بار بستری بیماران کرونایی دیروز نسبت به روز قبل 10 نفر افزایش نشان می دهد، گفت: همچنین در روز گذشته آزمایش تشخیص کرونایی 60 گلستانی مثبت گزارش شد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان ضمن تاکید به رعایت پروتکل های بهداشتی، ابراز داشت: در حال حاضر شهرهای آق قلا، بندرترکمن، گرگان، کردکوی، بندرگز، علی آباد کتول، آزادشهر و مینودشت در وضعیت زرد کرونا قرار دارند و مابقی شهرهای استان در وضعیت آبی کرونا قرار گرفتند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار