رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از بستری ۱۹۵ بیمار کرونایی در استان خبرداد و گفت: هفت شهرستان استان گستان در وضعیت سفید از لحاظ شیوع کرونا قرار دارند.

۷ شهرستان گلستان در وضعیت سفید کرونا/ ۱۹۵ بیمار بستری هستند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، عبدالرضا فاضل پیش از ظهر یکشنبه در خصوص آخرین وضعیت شیوع کرونا در گلستان اظهارکرد: هم اکنون هفت شهرستان استان در وضعیت سفید قرار دارند.

طبق گفته وی شهرستان‌های آق قلا، بندرترکمن، علی آباد کتول، کردکوی، گمیشان، مراوه تپه و مینودشت در شرایط سفید کرونا قرار دارند و ما بقی شهرستان‌ها به جز بندرگز، در وضعیت زرد قرار دارند.

فاضل ادامه داد: با همکاری مردم بعد از یک مدت طولانی، وضعیت کرونا در شهرستان بندرگز از قرمز به زرد رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: هنوز موج سوم شیوع کرونا که در بسیاری از استان‌ها اتفاق افتاده در گلستان شروع نشده است.

وی با تأکید بر رعایت پروتکل‌ها از سوی مردم، اضافه کرد: هم اکنون، تعداد ۱۹۵ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۶۱ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه و ۲۹ بیمار به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

فاضل گفت: اکنون تعداد بیماران بستری به کرونا در مراکز درمانی استان نسبت به هفته قبل کاهش یافته اما یک سوم این بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

طبق گفته وی تعداد کل بیماران مبتلا به کرونا در استان گلستان از اول اسفند ماه سال گذشته تاکنون، ۲۰ هزار ۷۲۴ نفر بوده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار