سرمربی گل گهر به تازگی در مصاحبه‌ای به بعضی داوران تاخت.

جرئیات اقدام سه داور علیه قلعه‌نویی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شریان نیوز،امیر قلعه نویی اخیرا در مصاحبه ای گفت سیدعلی، کرمانشاهی و حیدری با او خصومت دارند. این اظهارات او باعث شد تا این سه داور به فدراسیون بروند و پیگیری هایی کنند. البته قلعه نویی از هر سه آنها دلجویی کرد. حالا نادر جعفری پیشکسوت داوری در این باره توضیحات تازه ای می دهد.

شاید به خاطر انتخابات فدراسیون فوتبال است که کمیته داوران، اینهمه داور از استان های مختلف آورده است. بعضی از آنها واقعا شایستگی قضاوت در لیگ برتر را ندارند. نه به لحاظ سنی و نه به لحاظ فنی. این به داوری ضربه می زند. داوری داریم که دو سه بازی لیگ یک قضاوت کرده و بعد به لیگ برتر آمده. این مشکل ایجاد می کند.

*گاهی یک سوت اشتباه داور عمر مربیگری یک نفر را تمام می کند. ممکن است همین سوت اشتباه تیمی را به لیگ پائین تر بیاندازد. به مربی فشار می آید. از یکسو ضعف فنی بعضی از مربیان هم پشت اعتراض به داوری پنهان می ماند.

*یکی از مربیان مصاحبه کرد و گفت 5 درصد از داوران ما فاسد هستند. این را به صراحت عنوان کرد. من هم به مسئولان کمیته داوران گفتم چرا پاسخگو نیستید؟ به مربی حق دادم و گفتم باید پیگیری کنید. منتهی این کار صورت نگرفت.

*آقای قلعه نویی از حیدری، سیدعلی و کرمانشاهی انتقاد کرد. این سه داور به فدراسیون فوتبال رفتند تا از خودشان دفاع کنند. الان کمیته داوران پاسخگو نیست، در حالی که باید جلو بیفتد. باید از حق داورش دفاع کند. بگوید چرا این صحبت ها شده؟ اگر داوری واقعا با قلعه نویی خصومت دارد این فاجعه است. باید پیکیری شود. باید در فوتبالمان را ببندیم که داور با خصومت صوت می زند. اگر نه که باید با مربی برخورد شود.

*سه داوری که گفتم به کمیته داوران رفتند. بعد با آقای نبی و بهاروند دیدار داشتند. مسئولان گفتند که مصاحبه آقای قلعه نویی را پیگیری می کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار