از پروژه هوشمندسازی حفاظت از پارک ملی گلستان تا افزایش ازدواج پس از شیوع کرونا از جمله مهمترین اخبار چهارشنبه 15بهمن ماه در گلستان بود.

از پروژه هوشمندسازی حفاظت از پارک ملی گلستان تا افزایش ازدواج پس از شیوع کرونا

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما؛ پروژه "هوشمندسازی حفاظت از پارک ملی گلستان" با اولویت کنترل آتش‌سوزی‌ها با هزینه بیش از ۱۳۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراحل پایانی قرار دارد و به گفته کارشناسان در صورت تکمیل و استقرار تجهیزات، تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

*** شهردار گرگان از محکومیت چند 10 میلیاردی شهرداری گرگان در پروژه‌های زیرگذر و روگذر گلشهر، دخانیات، بهارستان خبر داد و گفت: تخلف در پرداخت و عدم پرداخت وجه موضوعات این پرونده‌های است که در مرحله بدوی شهرداری محکوم شده است.

***  معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوا استان گلستان از برگزاری جشنواره برترین عکس خبری سپاه و بسیج با عنوان «نگاره انقلاب» خبر داد.

***به دنبال تحقیقات پلیس آگاهی استان گلستان، قتل «معین شریفی» جوان اهل کردکوی که به مدت چهارماه مفقود شده بود، اثبات شده و پلیس در حال تلاش برای شناسایی مرتبطان این پرونده است.

*** شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان گلستان در اطلاعیه ای اعلام کرد که نماز جمعه این هفته (۱۷ بهمن) در تمام مناطق استان گلستان برگزار خواهد شد.

*** مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از اکران ۱۶ فیلم فجر همزمان با کشور در استان خبرداد.

***در روزهای اخیر و در پی مشاهده لاشه چندین قطعه پرنده مهاجر و زمستان گذران در خلیج گرگان، ناقوس مرگ بار دیگر به صدا درآمده و بقا و حیات موجودات خلیج گرگان را در معرض تهدید قرار داده است اما آیا این بارهم پای "بوتولیسم" در میان است؟


 

ارسال نظر

آخرین اخبار