به مناسبت بزرگداشت ولادت حضرت زهرا (س) همایش «طلیعه فجر، شکوفایی مقاومت در مکتب سلیمانی» به همت حوزه مقاومت کوثر ناحیه گرگان در روستای نوده‌ملک شهرستان گرگان برگزار شد.

برگزاری همایش «طلیعه فجر، شکوفایی مقاومت در مکتب سلیمانی» در روستای «نوده‌ملک» گرگان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گرگان، به همت حوزه مقاومت کوثر ناحیه گرگان در راستای بزرگداشت ولادت حضرت زهرا (س) همایش «طلیعه فجر، شکوفایی مقاومت در مکتب سلیمانی» با حضور بانوان ولایی و شهیدپرور روستای نوده‌ملک شهرستان گرگان برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام نورعلی اسدی «مدیر بسیج طلاب سپاه ناحیه گرگان» با تبریک ولادت با سعادت بزرگ بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: خانواده‌ها باید از مرام سیاسی، منش و رفتار اجتماعی حضرت زهرا(س) درس بگیرند و همه باید تلاش کنیم تا در تمام عمر خود فاطمی زندگی کنیم.

 

 

* در دیدگاه اسلامی قوی‌ترین قوی‌ترین پایه تربیت فکری و روحی انسان در کانون خانواده قرار دارد

اسدی با بیان اینکه ابزار رسانه، افکار را مهندسی و جهت دهند، ابراز کرد: امروزه ما در شرایط جنگی قرار داریم و درحقیقت سخت‌تر از جنگ هشت ساله، جنگ فرهنگی و اقتصادی است مسوولان باید به فکر معیشت مردم باشند تا مردم در مضیغه مالی قرار نگیرند.

 

مدیر بسیج طلاب سپاه ناحیه گرگان تصریح کرد: در دیدگاه اسلامی قوی‌ترین پایه تربیت فکری و روحی انسان در کانون خانواده قرار دارد و در این کانون است که زمینه رشد واقعی زن در عرصه‌های مختلف فراهم می‌شود.

وی «حضرت زهرا»، «حضرت علی» و «فرزندان» گرامی آنان را نمونه عالی یک خانواده اسلامی دانست

 

 

 

و اظهار کرد: الگوبرداری از همراهی، همدلی، اخلاص و مجاهدت آن بزرگواران می‌تواند جامعه اسلامی را به اوج برساند.

* نگاه رایج غرب به زن، نگاه کالایی و ابزاری است

اسدی با بیان اینکه نگاه اسلام و جمهوری اسلامی به زن، نگاه تکریم و احترام است، اففزود: در اسلام، زن و مرد از لحاظ ارزش‌های الهی و انسانی تفاوتی ندارند درحالی‌که نگاه رایج غرب به زن، نگاه کالایی و ابزاری است.

 

 

مدیر بسیج طلاب سپاه ناحیه گرگان با تجلیل از نقش ماندگار و بی‌نظیر مادران و همسران شهدای دفاع مقدس و شهدای دفاع از حرم اذعان کرد: امروزه مادران باید مسیر اطاعت‌پذیری از ولایت را دنبال کنند و فرزندان خوبی را تربیت کنند تا در جبهه‌ی ولایت گام بردارند.

درحاشیه این مراسم مرثیه‌سرایی و دکلمه‌خوانی برگزار شد و همچنین از افرادی که در مسابقات فرهنگی شرکت کرده بودند تجلیل به عمل آمد.

 

 

در پایان مراسم اسامی افرادی که نامشان با نام متبرک فاطمه(س) مزین شده بود به قید قرعه جوایزی اهدا شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار