ویژه بانوان خبرنگار؛

همزمان با ایام فاطمیه و شهادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س)، سوگواره «رسانه فاطمی» ویژه بانوان خبرنگار با رویکرد ترویج گفتمان فاطمی، تقویت هویت اسلامی و انقلابی در گرگان برگزار می‎شود.

سوگواره «رسانه فاطمی» در گرگان برگزار می‎شود/ 11 اسفند گردهمایی بزرگ فاطمی علمداران قلم

به گزارش گلستان24، سوگواره «رسانه فاطمی» همزمان با ایام فاطمیه و شهادت بانوی دوعالم حضرت زهرا (س) روز 11 اسفندماه جاری در نمازخانه اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان برگزار می‎شود این مراسم ویژه بانوان خبرنگار عضو بسیج رسانه است که در ساعت 14 و 30 دقیقه آغاز می‎شود.

سوگواره «رسانه فاطمی» با رویکرد ترویج گفتمان فاطمی و تقویت هویت اسلامی و انقلابی با سخنرانی کارشناس مذهبی حجت‎الاسلام مهدی فاطمی‎منش با محورهای 6 گانه «حضرت فاطمه زهرا (س) و رسانه»، «فاطمه‎شناسی»، «خطبه فدک»، «گریه سیاسی»، «زیارت شهدای احد»، «مخفی بودن قبر حضرت فاطمه (س)» در گرگان برگزار می‎شود.

محمد زنگویی در این مراسم به مداحی و نوحه‎سرایی در وصف و جایگاه حضرت فاطمه زهرا (س) می‎پردازد، این مراسم به همت واحد خواهران شهدای رسانه، سازمان بسیج رسانه گلستان و با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان برگزار می‎شود.

برپایی خیمه سوگواری دردانه رسالت حضرت زهرای اطهر (س) با برنامه‎های مختلفی نظیر محفل انس با قرآن کریم، قرائت حدیث کساء، اهدای کتاب خطبه فدک و ایجاد پیوند عمیق قلبی با نخستین شهید راه ولایت حضرت فاطمه زهرا (س) همراه خواهد بود.

بانوان فعال خبرنگار و رسانه‎ای استان گلستان با حضور در این مراسم معنوی و در یک گردهمایی بزرگ در ایام شهادت بی‎بی دوعالم به سوگواری و ترویج گفتمان فاطمی می‎پردازند و اقامه عزا می‎کنند./فارس

انتهای پیام/ گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار