منتظری گفت: زمانی که کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی به عنوان تیم تخصصی به جمع بندی ممنوعیت پروازهای اروپایی می رسد انتظار این می رود دولت فقط شنونده نباشد و به آن عمل کند.

سهل انگاری در کنترل ویروس کرونا موجب هدر رفت سرمایه های اجتماعی می شود/ دولت تنها شنونده مصوبات کمیسیون بهداشت مجلس است

به گزارش گلستان ۲۴؛ غلامرضا منتظری در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما، ضمن تسلیت به جامعه ورزشی ایران در خصوص از دست دادن دو اسطوره فوتبال ایران، اظهار کرد: اگر بناست به موفقیت دست یدا کنیم باید به بحث های تخصصی که مطرح می شود احترام بگذاریم.

نماینده مردم گرگان و آق قلا با بیان اینکه نباید مسئله های شخصی را بر مصالح عمومی ترجیح دهیم، خاطرنشان کرد: زمانی که کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی به عنوان تیم تخصصی به جمع بندی ممنوعیت پروازهای اروپایی می رسد انتظار این می رود دولت فقط شنونده نباشد و به آن عمل کند.

وی افزود: تصمیم نهایی در مجلس را کمیسیون تخصصی می گیرد اما با توجه به اینکه ما پایبند به تخصص محوری هستیم کمیسیون بهداشت مجلس به هر تصمیمی برسد ما به عنوان نمایندگان در صحن علنی از آن حمایت می کنیم.

منتظری گفت: میناوند و انصاریان سرمایه های ما بودند که سال ها بر نردبان تجربه مستقر شدند این ویروس سایر سرمایه ها را نیز تهدید می کند که سهل انگاری ما منجر به از دست رفتن سرمایه ها می شود که در این زمان ما بر اساس وظیفه نظارتی خود ورود خواهیم کرد.

گفتنی است رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه ای اعلام کرده بود برای پیش گیری از گسترش کرونا جهش یافته انگلیسی با رییس جمهور مکاتبه ای داشته که رییس جمهور با لغو پروازهای اروپایی موافقت نکرده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار