سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی پردیس مینودشت گفت: فرزندان شهدا پرچمدار بهترین انسان‌ها در سرزمین اسلامی بوده و حضورشان در دانشگاه فرصت بزرگی برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت است.

فرزندان شهدا پرچمدار بهترین انسان‌های سرزمین اسلامی هستند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از آنا از مینودشت، سیدمحمود میرزایی در دیدار با خانواده شهدا به مناسبت ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: فرزندان شهدا پرچمدار بهترین انسان‌ها در سرزمین اسلامی بوده و حضورشان در دانشگاه فرصت بزرگی برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی با بیان اینکه فرزندان شهدا هرجا که باشند، باید مبلغ و مروج فرهنگ ایثار و شهادت باشند، خاطرنشان کرد: اخلاق و رفتار فرزندان شهدا باید نمادی از زندگی آنها باشد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی پردیس مینودشت عنوان کرد: برای گرامیداشت فرهنگ ایثار و شهادت باید تلاش کرده و در مسیر شهدا گام برداریم.

مسئول ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی مینودشت نیز در این دیدار بیان کرد: شهیدان انقلاب اسلامی محدود به زمان خاصی نیستند و باید با تأسی و الگوگیری از زندگی آنان گام‌های خود را در مسیر پیشرفت محکم‌تر برداریم.

ایوب سرایلو عزت و سربلندی ملت و نظام اسلامی را مدیون خون شهیدان عنوان و اضافه کرد: امروز فرزندان شهدا باید از آرمان‌های امام راحل، انقلاب اسلامی و شهدای معزز پاسداری کنند و به نسل‌های آینده انتقال دهند.

وی توضیح داد: فرزندان شهدا با فراگیری علم و دانش و خدمت به مردم می‌توانند دِین خود را به انقلاب و نظام ادا کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار