سردار معروفی در یادواره شهدای روستای زیارت :

فرمانده سپاه نینوا گفت: قاسم علت ماندگاری دفاع مقدس را اخلاص رزمندگان در عمل می دانست و این اخلاص در عمل در رفتار شهید سلیمانی موج میزد.

دوستی با خدا، همراهی با مردم و اخلاص در عمل از ویژگی های حاج قاسم بود

به گزارش گلستان ۲۴؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی ؛ فرمانده سپاه نینوا در مراسم یادواره شهدای روستای زیارت و گرامیداشت شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش گفت: برگزاری این مراسم نشانه ادب و عمق بصیرت شما مردم به جبهه حق است و این را باید ارج نهاد که به دنبال ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستید.

همرزم شهید سلیمانی ضمن اشاره به خصوصیات سپهبد شهید سلیمانی اظهار کرد: من طی سالها رفاقت با حاج قاسم درس های بزرگی از این شهید والامقام آموختم اما میخواهم قدری توضیح دهم چرا حاج قاسم به این جایگاه رسید؟

فرمانده سپاه نینوا در این باره افزود: حقیقتش این است که حاج قاسم استحکام درونی داشت ، درون رزم قوی داشت و به راحتی جهاد کبیر انجام میداد ، شهید سلیمانی با خدا دوست بود و خود را در خدمت آحاد مردم قرار داده بود.

وی ادامه داد: ایشان اهل بکا و گریه بود ، بدون ذره ای ریا خاضعانه در برابر خدای خودش  مناجات می کرد.

سردار معروفی بیان داشت : شاخصه بزرگ شهید سلیمانی اخلاص ، ولایت باوری و ولایتمداری است و اینکه شهید سلیمانی ۶ بار قسم جلاله میخورد که راه عاقبت به خیری این است صرفا یک شعار نبود.

وی تاکید کرد: خود حاج قاسم علت ماندگاری دفاع مقدس را اخلاص رزمندگان در عمل می دانستند و این اخلاص در عمل در رفتار شهید سلیمانی موج میزد.

این مقام مسئول با اشاره به فراجناحی عمل کردن شهید سلیمانی تاکید کرد: ما انقلاب کردیم که سیاست را اخلاقی کنیم اما امروز عده ای اخلاق را سیاسی می کنند که این دیدگاه اشتباه است و بر اساس توصیه حاج قاسم باید مراقبت کرد سیاست زده رفتار نکنیم.

وی افزود: حاج قاسم بعد از دفاع مقدس ۳۱ سال در فراغ رفقا و همرزمانش سوخت و سینه اش تنگ شده بود و اینقدر در پی شهادت در راه خدا بود که حدود یک ماه پیش با بوسه بر پای مادر شهید خداوند را به کف پای این مادر شهید قسم داد که شهید شود که همین هم شد.

معروفی گفت: من طی ۳۷ سال آشنایی و رفاقت با شهید سلیمانی هیچ وقت حاج قاسم را پشت میز ندیدم و ایشان مدام در عرصه های مختلف ماموریت خود کف میدان حضور داشت.

یار دیرین شهید سلیمانی ضمن اشاره به نحوه به شهادت رسیدن فرمانده نیروی قدس سپاه توسط تروریست های آمریکایی ادامه داد : خداوند انسانی بزرگ با اعمال چشمگیر را به واسطه شیطانی بزرگ به شهادت رساند و او را به آرزویش رساند .

فرمانده سپاه نینوا تصریح کرد : دشمن با به شهادت رساندن سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی قلب ما نشانه گرفت و دل همه ما را جریحه دار کرد که فعلا سیلی اولش را خورد.

وی خاطر نشان کرد : شهادت حق ایشان بود و خداوند متعال مزد شهید زندگی زیستن حاج قاسم را با شهادت داد.

فرمانده سپاه نینوا در پایان تصریح کرد : من خودم گمان میکردم ایشان در راه نابودی اسرائیل شهید خواهد شد اما آمریکایی ها با به شهادت رساندن حاج قاسم فرآیند نابودی اسرائیل را تسریع کردند.

/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار