اجرای نمایش هنرمندان استان در جشنواره تئاتر فجر، افتتاح ۱۲ واحد مسکن معلولان در گنبد و بهره‌برداری از راه روستایی جهان تیغ گرگان از جمله اخبار کوتاه روز یکشنبه گلستان است.

اجرای نمایش هنرمندان گلستان در جشنواره تئاتر فجر و چند خبر کوتاه

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا، رییس اداره هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از اجرای نمایش راشومون نوشته عبدالخالق مصدق و کارگردانی رسول اونق به عنوان نماینده استان در سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر خبر داد و گفت: این نمایش ساعت ۱۸ امروز یکشنبه در سالن قشقایی مجموعه تئاتر شهر تهران به روی صحنه خواهد رفت.

داود خشنودی اظهار داشت: همچنین علاقمندان به تئاتر دیشب نمایش اپیدمی نوشته علیرضا امیدی و کارگردانی رضا پورتراب زاده دیگر اثر راه یافته گلستان به این جشنواره را تماشا کردند.

**

ابراهیم جاویدزاده رییس اداره نظارت بر ساخت راههای فرعی و روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: راه روستایی جهان تیغ گرگان به طول ۵.۲ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال همزمان با دهه فجر به بهره برداری رسید که با بهره برداری از این پروژه ۹۸ خانوار روستایی از راه مناسب بهره مند شدند.

**

خیابانی در روستای کرند از توابع بخش مرزی داشلی برون گنبدکاووس به نام سرگرد شهید "نبی‌الله خطیری" مرزبان فقید استان گلستان نامگذاری شد.

مراسم رونمایی از تابلو نامگذاری شده به نام شهید خطیری در مراسمی با حضور فرماندار گنبدکاووس و شماری از مسوولان شهرستانی برگزار شد.

نبی‌الله خطیری افسر هنگ مرزی "کُرَند" شهرستان گنبدکاووس نیمه شب چهارم دی ماه در درگیری با اراذل و اوباش منطقه با اصابت چاقو جان خود را فدای امنیت عمومی کرد.

**

مسلم نوروزی سرپرست اداره بهزیستی گنبدکاووس از افتتاح ۱۲ واحد مسکن معلولان در دهه فجر خبرداد و گفت: این واحدهای مسکونی با پرداخت سه میلیارد ریال کمک بلاعوض و چهار میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ساخته شده است.

**
رییس هیات کاراته گلستان از برگزاری دومین دوره مسابقات بین المللی "گلستان - کاپ ۲۰۲۱" خبر داد و گفت: این مسابقات ۲۵ بهمن به صورت مجازی به میزبان استان برگزار می‌شود.

اسماعیل جبله افزود: تا ۱۷ بهمن به جز تیم‌های داخلی، کشورهای بلژیک، برزیل، مکزیک، روسیه، پرتقال، آذربایجان، عراق، اندونزی، هندوستان، افغانستان، نپال، پاکستان، مراکش، مالزی، دومنیکن، ونزوئلا، آرژانتین، فیلیپین، کویت و آفریقای جنوبی برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کردند.

وی گفت: این دوره از مسابقات در رده‌های سنی نونهالان، خردسالان، جوانان، امید، بزرگسالان و پیشکسوتان مردان و زنان برگزار می‌شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار