حمیدی از آغاز عملیات اجرایی ۲۷ طرح هادی روستایی در استان گلستان با حضور وزیر اقتصاد خبر داد.

آغاز عملیات اجرایی ۲۷ طرح هادی روستایی در گرگان/ اهدای ۴۷۹ سند مالکین روستایی با حضور وزیر اقتصاد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «محمد حمیدی» صبح امروز(یکشنبه 19 بهمن) در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گلستان اظهار کرد: 578 طرح و پروژه عمرانی با اعتبار یک هزار و 730 میلیارد تومان به مناسبت ایام دهه فجر در شهرستان گرگان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

 

فرماندار گرگان ادامه داد: از مجموع پروژه هایی که در دهه فجر افتتاج و یا کلنگ زنی می شود یک هزار و 96 میلیارد تومان عمرانی و 650 میلیارد تومان اقتصادی است که نسبت به سال گذشته 2.5 برابر افزایش اعتبار پروژه های دهه فجر را شاهد هستیم.

 

حمیدی متذکر شد: 65  میلیارد تومان اعتبار پروژه های دهه فجر در سطح روستاها هزینه شده است که از قبل آن  245 واحد مسکن محرومان، 294 مسکن روستایی، افتتاح 36 پروژه طرح هادی و افتتاح پنج واحد مسکن انتفاعی، اهدا 479 سند مالکیت روستایی در روز 21 بهمن با حضور وزیر اقتصاد، کلنگ زنی 200 مسکن روستایی، آغاز عملیات اجرایی 27 طرح هادی روستایی می توان اشاره کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: احداث پست مولد کوچک 36 مگاواتی در مجاورت پست گرگان یک، اصلاح و بهینه سازی 11 شبکه های فوق توزیع، 11 پروژه مخابراتی برای تقویت اینترنت در شهرستان گرگان از دیگر پروژه ها است.

 

فرماندار گرگان ابراز داشت: 150 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های زودبازده و صنایع تبدیلی، جهاد کشاورزی، ایجاد گلخانه، صنایع کشاورزی و تولیدات دامی و آبیاری تحت فشار در نظرگرفته شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار