حسینی از امضای تفاهم نامه و آغاز عملیات اجرایی طرح صدور سند املاک بنیاد علوی در ۶۰۰ روستا و ۱۷ شهر استان گلستان فردا (یکشنبه ۱۲ مرداد) با حضور استاندار گلستان خبر داد.

اجرای طرح صدور سند املاک بنیاد علوی در ۶۰۰ روستا و ۱۷ شهر استان گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ «سیدمحمد حسینی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: مراسم امضای تفاهم نامه و آغاز عملیات اجرایی طرح صدور سند املاک بنیاد علوی در ۶۰۰ روستا و ۱۷ شهر استان گلستان فردا (یکشنبه 12 مرداد) با حضور استاندار گلستان در روستای قربان آباد شهرستان آق قلا برگزار می شود.

 

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان افزود: با امضای این تفاهم نامه سه جانبه فی مابین بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن و اداره کل ثبت اسناد و املاک استان، مشکل ۴۰ ساله اهالی ۶۰۰ روستا و ۱۷ شهر استان در خصوص صدور سند مالکیت اهالی این روستاها و شهرها حل می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: این اقدام مهم در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر واگذاری املاک بنیاد علوی به مردم در راستای جهش در تولید و حمایت از اقتصاد و معیشت مردم انجام می شود.

 

حسینی با اشاره به مزایای صدور سند مالکیت، گفت: ساماندهی و تثبیت مالکیت اراضی، بهره گیری روستائیان از سند به عنوان وثیقه، افزایش ارزش حقوقی و اقتصادی املاک، جلوگیری از نزاع و تعارضات و اختلافات ملکی، جلوگیری از مهاجرت روستائیان، عدم تحمیل بار مالی به دولت و غیره از مزایای صدور سند مالکیت است.

 

وی اظهارداشت: 600 روستا و 168 هزار واحد مسکونی معادل 60 درصد روستاها و واحدهای مسکونی استان گلستان از این طرح مهم برخوردار می شوند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار