با حضور مدیرکل و معاونین فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، آیین اهدای هنرکارت به اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه گلستان برگزار شد.

آیین اهدای هنرکارت به اصحاب فرهنگ و هنر گلستان برگزار شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، آیین اهدای هنرکارت به اصحاب فرهنگ و هنر گلستان، با حضور عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و جمعی از هنرمندان عضو صندوق اعتباری هنر در صبح امروز دوشنبه 20 بهمن ماه برپاشد.

در این آیین نمادین، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و اشاره به اینکه هنر کارت خدمتی دیگر برای جامعه بزرگ و فرهیخته ی عرصه فرهنگ و هنر و رسانه است، گفت: عضویت در صندوق اعتباری هنر فرصت مناسبی برای هنرمندان تمام رشته های فرهنگی و هنری بوده که در صورت داشتن شرایط لازم، می توانند از مزایای آن (حمایت توسعه ای، حمایت های بیمه ای و حمایت های معیشتی و تامین آتیه) بهره مند شوند.

وی با اشاره به اینکه  حدود 1700 نفر از اهالی فرهنگ و هنر و رسانه ی استان عضو صندوق اعتباری هنر هستند، گفت: در حال حاضر حدود 200 هنرکارت جامعه ی بزرگ فرهنگ و هنر و رسانه به استان رسیده و بزودی بقیه کارت ها از مرکز ارسال و توزیع خواهد شد.

کشمیری با تاکید بر اینکه ظرفیت ایجاد شده هنرکارت قدمی برای هویت بخشی بیشتر به این جامعه ی پویا است، افزود: امید است اهالی فرهنگ و هنر و رسانه با همدلی و تلاش مضاعف، قدم های توسعه بخش تری را برای اعتلای فرهنگ و هنر استان و کشورمان بردارند.

سپس در ادامه هر یک از اهالی فرهنگ و هنر و رسانه ی مدعو، ضمن قدردانی و ابراز خرسندی از صدور هنر کارت، درباره ی پیشنهاد ها و دغدغه های خود در حوزه ی فرهنگ و هنر با مدیرکل  و معاونین فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به گفت و گو نشستند.

یادآوری می شود، در پایان آیین به صورت نمادین به تنی چند از اعضای صندوق اعتباری هنر، هنر کارتشان اهدا شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار