کمیته اکران فیلم تشکیل شد؛

مجید مجیدی کارگردان و محمد مهدی حیدریان مدیر پروژه محمد رسول‌الله(ص) از تشکیل کمیته اکران فیلم «محمد رسول الله» در شرکت سینمایی نور تابان خبر دادند.

زمان دقیق اکران «محمد رسول الله» اعلام می شود

به گزارش گلستان 24، مجید مجیدی کارگردان و محمد مهدی حیدریان مدیر پروژه فیلم محمد رسول الله (ص) در پیامی ضمن تشکر از نقش سازنده جناب آقای فروزنده رئیس پیشین بنیاد مستضعفان، نگاه فرهنگی و مردمی رئیس جدید بنیاد جناب آقای سعیدی کیا را فرصتی مغتنم برای حوزه فرهنگ و هنر دانستند و اظهار امیدواری کردند با توجه به عزم ایشان، در تکمیل حرکت قبلی بنیاد مستضعفان مبنی براستمرار توجه فرهنگی به حوزه سینما که با دستور جناب آقای سعیدی‏کیا برای اکران مناسب فیلم سینمایی محمد رسول الله (ص) صورت گرفته از کمک ‏های بنیاد مستضعفان به حوزه زیرساخت فرهنگ و مخصوصاً سالن های سینما که قرار است به زودی انجام شود، قدردانی کردند.
 

به گزارش تسنیم؛ آنان همچنین خبر از تلاش برای اکران مناسب داخل و خارج فیلم که همچنان با پشتیبانی جناب آقای صادقیان معاونت محترم هماهنگی بنیاد سیاستگذاری و برنامه‏ ریزی بنیاد صورت خواهد گرفت، دادند و اضافه کردند؛ بناست کمیته اکران این فیلم در شرکت سینمایی نور تابان که علاوه بر مالکیت و تهیه کنندگی، پخش فیلم را هم به عهده دارد تشکیل و پیش بینی های لازم را انجام دهند.
 

کارگردان و مدیر پروژه فیلم محمد رسول الله (ص) در پایان سال فرصت را مغتنم دانستند تا از مجموعه بنیاد مستضعفان و آقایان فروزنده و سعیدی کیا و صادقیان به جهت تلاش ها و کمک های بی دریغ شان تشکر نمایند.
 

اما امروز ایمیل دیگری از روابط عمومی شرکت نور تابان آمده است که زمان دقیق اکران این فیلم سینمایی را این شرکت اعلام می کند. متن این پیام بدین شرح است: نظر به مصاحبه جناب آقای حیدریان مدیر محترم پروژه فیلم سینمایی محمد (ص) در خصوص اکران این فیلم در عید سعید فطر و ضرورت اطلاع یافتن اصحاب محترم رسانه و افکار عمومی از زمان دقیق اکران این فیلم سینمایی فاخر، به اطلاع می‌رساند‌‌ همان گونه که سابقا بعرض رسید مرجع انتشار کلیه اخبار رسمی و موثق این فیلم شرکت سینمایی نور تابان بعنوان تهیه کننده رسمی این فیلم سینمایی است و هرگونه انتشار و نشر اخبار توسط سایر دست اندرکاران عزیز این فیلم فاقد اعتبار است.         

جام نیوز

ارسال نظر

آخرین اخبار